علیپور پس از بازگشت به پرسپولیس: از استقلالی‌ها معذرت می‌خوام!

علی علیپور در بازگشت به پرسپولیس از هواداران می‌خواهد که او را بیشتر از همیشه حمایت کنند.

علیپور پس از بازگشت به پرسپولیس: از استقلالی‌ها معذرت می‌خوام!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیپور، پس از بازگشت به پرسپولیس و امضای قراردادش در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه یک معذرت خواهی از شما عزیزان می‌کنم، ببخشید که زیاد منتظر ماندید. خداراشکر بعد از 4 سال توانستم برگردم به پرسپولیس، تیمی که در آن خاطرات زیادی دارم و خانه خودم بوده و هست.

علیپور ادامه داد: خیلی خوشحالم از اتفاقی که رخ داده و امیدوارم در فصل پیش رو، در کنار هواداران و شما که تیم را حمایت می‌کنید فصل قوی داشته باشیم و برای قهرمانی ادامه بدهیم.

او در مورد اینکه انتظارات در بازگشت به پرسپولیس از او بالاست گفت: با تمام تمرکز و فکر آرام برگشتم و خیلی هم خوشحالم که این اتفاق افتاد. مصمم هستم که با تمام قدرتم در تمرینات و کار تیمی و گروهی شرکت کنم و در بازی‌ها عملکرد خیلی خوبی به جا بگذاریم و هواداران را خوشحال کنیم.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: از هواداران می‌خواهم پشتم باشند و همه جوره حمایتم کنند که من فقط تمام تمرکزم در زمین باشد و بیرون از زمین هواداران عزیزمان بیشتر از همیشه حمایتم کنند که باعث دلگرمی‌ام باشد تا آن عملکردی که می‌خواهند را در کنار تیم انجام بدهیم.

علیپور درباره پیشنهاد استقلال گفت: من اول بنابر ادب و احترام و چیزی که همیشه بر آن متعهد بودم، باید یک عذرخواهی از مجموعه و هواداران عزیز استقلال داشته باشم. فوتبال حرفه‌ای است و طبیعی است و صحبت همه جای دنیا وجود دارد و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد. الان یک عذرخواهی از آنها دارم چون بنا به هر اتفاقی که رقم خورد نتوانستم از جایی که در آن بزرگ شدم و مدیونش هستم دل بکنم و نتوانستم با خودم کنار بیایم.

این مهاجم ادامه داد: یک دِینی بر گردنم بود و به همین خاطر از آن عزیزان عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم بنده را ببخشند. همچنین تشکر می‌کنم بابت تمامی احترام و وقتی که گذاشتند و آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم در ادامه راه برای آن عزیزان.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر