واکنش دایی به حضور طارمی در اینتر؛ به خاطر او فحش خوردم!

علی دایی به عنوان اولین کسی که استعداد مهدی طارمی را در سطح لیگ برتر ایران کشف کرد به انتقال این مهاجم به باشگاه بزرگ اینتر واکنش نشان داد.

واکنش دایی به حضور طارمی در اینتر؛ به خاطر او فحش خوردم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدون تردید مهدی طارمی موفق‌ترین چهره فوتبالی ایران در چند سال اخیر بوده است. ستاره بوشهری فوتبال کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن چند سال موفق در پورتو و کسب عناوین فردی و گروهی مختلف در انتقالی آزاد راهی اینتر قهرمان سری آ ایتالیا خواهد شد تا تجربه متفاوتی در فوتبال داشته باشد و در یکی از بهترین لیگ‌ها و تیم‌های اروپا به میدان برود.

به همین بهانه عادل فردوسی‌پور در ویژه برنامه اخیر خود از علی دایی در خصوص این انتقال بزرگ سوال کرد. فردوسی‌پور با بیان این نکته که در فوتبال ایران همه دایی را به عنوان یکی از مهمترین افراد در پروسه کشف استعداد طارمی می‌دانند گفت: مهدی طارمی یک جوان ترکه‌ای در بوشهر بود که کسی او را نمی‌شناخت و شما با دیدن یک فیلم و استعدادش او را کشف کردید و خود طارمی هم بارها در مصاحبه‌های خود این موضوع را بیان کرده است.

علی دایی در واکنش به انتقال مهدی طارمی به اینتر گفت: قطعا باعث افتخار است. این نتیجه استعداد و زحمات خود طارمی است که به نتیجه رسیده و من فقط آن ها را در مسیر قرار دادم.

دایی در ادامه افزود: وقتی طارمی و نوراللهی را به پرسپولیس آوردم از برخی پیشکسوتان هرچی فحش بود خوردم اما خداروشکر این راه به نتیجه رسید.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر