احیای درآمدهای پایدار در شهرداری لازم است

شهردار کرمانشاه بر احیای منابع پایدار برای ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری ها به منظور تولید خدمات باکیفیت تاکید کرد.

احیای درآمدهای پایدار در شهرداری لازم است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، نادر نوروزی در جلسه بررسی درآمدی شهرداری بر تلاش بیشتر به منظور تحقق اهداف درآمدی در حوزه درآمد های پایدار در مدیریت شهری تاکید و اظهار کرد: شاید مهم ترین موضوع در شهرداری همین مسئله درآمدها باشد، چرا که بدون داشتن درآمد هیچگونه خدماتی را نمی توانیم ارائه کنیم به نوعی درآمد موتور محرکه شهرداری است.

وی افزود: منابع درآمدی شهرداری مخصوصا درآمدهای پایدار باید بصورت کامل و جامع بررسی و احیاء شود؛ زیرا شهرداری از بودجه دولتی استفاده نمی کند و خود باید درآمد داشته و خدمات به شهروندان ارائه کند .

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مبلغی حدود سه هزار میلیارد ریال در ماه هزینه شهرداری است که شامل  نگهداشت و تنظیف شهر و خدمات عمومی است و از این رو مدیران درآمدی باید تلاش بیشتری برای تحقق این منابع درآمدی داشته باشند.

نوروزی در پایان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته با توجه به وضعیت منطقه و منابع درآمدی آن برای هر منطقه شهرداری سهم درآمدی تعیین شده که مدیران درآمدی و شهرداران مناطق موظف به تحقق حداقل 85 درصد آن هستند، از این رو وظیفه مدیران درآمدی سنگین تر از گذشته است؛ چرا که نمود تلاشهای این عزیزان را می توان در ارائه خدمات باکیفیت و بیشتر به شهروندان ملاحظه کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر