رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان قزوین انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی و با رای قاطع اعضای مجمع، احمدخورگامی با کسب ۲۰رای از ۲۰رای اخذ شده به مدت ۴سال به عنوان رئیس جدید هیات دوچرخه‌سواری استان قزوین انتخاب شد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان قزوین انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ روز سه شنبه مجمع انتخاباتی ریاست هیات دوچرخه‌سواری استان قزوین با حضور دکتر اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور، اعلایی مقدم مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین و سایر اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 در این جلسه‌ احمد خورگامی با کسب 20رای از 20رای اخذ شده به مدت 4سال به عنوان رئیس جدید هیات دوچرخه‌سواری استان قزوین انتخاب شد.

عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن عرض خیرمقدم به دکتر اسدی و  تبریک به مهندس خورگامی و اعضای منتخب هیات رئیسه از مهندس خورگامی و دیگر اعضا خواست، ضمن جوان گرایی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان استان قزوین سیر تحولی را در ورزش دوچرخه‌سواری استان ایجاد کنند و توجه ویژه به قهرمانی را سرلوحه کار هیات قرار دهند.

دکتر اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور هم ضمن تبریک به مهندس خورگامی و دیگر اعضا بیان کرد: هیات دوچرخه‌سواری منتخب باید با دید فنی و مدیریتی کسب مدال و قهرمانی اولویت بندی شود.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان قزوین انتخاب شد

وی در ادامه افزود: ورزش دوچرخه‌سواری با توجه به تفاوت و تنوعی که دارد جزء ورزش های پر هزینه به حساب می آید و باید برای رفع دغدغه‌های ورزشکاران و دوچرخه‌سواران ترتیبی اتخاذ شود تا با جذب حامیان مالی و اسپانسری مشکلات و زیرساختهای ورزش دوچرخه‌سواری استان برطرف شود.

در پایان مراسم با کسب آرای مجمع؛ طاهره پورحیدری به عنوان نایب رئیس، آقایان مجید دقیقی، اسماعیل عرشیان و پیمان خداداده به عنوان اعضای هیات مدیره و یاسر بابایی به عنوان خزانه دار این هیات انتخاب شدند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر