روند افزایش دمای خراسان رضوی ادامه دارد/ دمای هوای مشهد به ۴۰ درجه می‌رسد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا یکشنبه هفته آتی روند افزایش دما را در سطح استان خواهیم داشت؛ به گونه‌ای که مشهد در روز شنبه گرم‌ترین روز و با دمای ۴٠ درجه خواهد بود.

روند افزایش دمای خراسان رضوی ادامه دارد/ دمای هوای مشهد به 40 درجه می‌رسد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی‌پور در گفتگویی پیرامون وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهارکرد: نیمه شمالی استان تحت تأثیر جریانات ناپایدار جوی خواهد بود به‌گونه‌ای‌که در ٢4 ساعت آینده، شاهد افزایش ابرناکی و وقوع بارش‌های رگباری در این نیمه از استان خواهیم بود.

وی گفت: در مشهد مقدس احتمال بارندگی کم است، اما در ارتفاعات و ییلاقات، رگبار باران و وقوع رعدوبرق را خواهیم داشت.

رضایی‌پور افزود: طی این مدت، در سایر نقاط استان افزایش سرعت وزش باد همراه با گردوخاک را خواهیم داشت به ویژه در نوار شرقی و جنوبی، گردوخاک شدید همراه با کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: از امروز تا یکشنبه هفته آتی روند افزایش دما را در سطح استان خواهیم داشت؛ به گونه‌ای که مشهد در روز شنبه گرم‌ترین روز و با دمای 4٠ درجه خواهد بود.

رضایی‌پور گفت: طی ٢4 ساعت گذشته، نوسانات دمای مشهد بین ٣٨ و ٢٣ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣٨ درجه و در سردترین ساعات به ٢4 درجه خواهد رسید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر