آمارهایی باورنکردنی از دوخت برتر؛ معصومه محمدی و آموزش خیاطی به بیش از ۷۰ هزار هنرجو

بیشتر از ۷۰ هزار نفر آموزش‌های خیاطی «دوخت برتر» را دیده‌اند و این موسسه آموزشی با مدیریت معصومه محمدی القار، تا به حال بیش از ۲۵۰ ساعت دوره آموزشی آنلاین در اختیار هنرجویان قرار داده است تا با این آمار و ارقام بتواند آموزش خیاطی در ایران را متحول کند.

آمارهایی باورنکردنی از دوخت برتر؛ معصومه محمدی و آموزش خیاطی به بیش از 70 هزار هنرجو

بیشتر از 70 هزار نفر آموزش‌های خیاطی «دوخت برتر» را دیده‌اند و این موسسه آموزشی با مدیریت معصومه محمدی القار، تا به حال بیش از 250 ساعت دوره آموزشی آنلاین در اختیار هنرجویان قرار داده است تا با این آمار و ارقام بتواند آموزش خیاطی در ایران را متحول کند. 

سال 1399 بود که معصومه محمدی القار که 25 سال سابقه آموزش خیاطی را در رزومه‌اش داشت، پس از تجربه‌ی آموزش از طریق آموزشگاه خیاطی، مجله آموزشی و سپس شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت آنلاین آموزشی به نام دوخت برتر را تاسیس کرد. 

دوره‌های آموزشی بزرگترین موسسه آموزش خیاطی در ایران

دوخت برتر که حالا تبدیل به یکی از بزرگترین موسسات آموزشی کشور شده و بزرگترین موسسه آموزش خیاطی در ایران محسوب می‌شود، دوره‌های آموزشی خیاطی ساده، تکنیک‌های طلایی خیاطی، نازک‌دوزی، مانتو دوزی، خیاطی با متد ترک، لباس بچه‌گانه و پکیج‌های آموزشی لباس تابستانه، ضخیم‌دوزی، طراحی لباس و رنگ‌شناسی، بافندگی، لباس عروس و… را در اختیار هنرجویان خیاطی قرار می‌دهد. امکان تماشای چندین و چندباره‌ی آموزش‌ها در هر بازه زمانی یکی از قابلیت‌هایی است که این دوره‌ها را برای هنرجوها جذاب‌تر کرده است. 

آمارهایی باورنکردنی از «دوخت برتر»؛ معصومه محمدی و آموزش خیاطی به بیش از 70 هزار هنرجو

پشتیبانی و همراهی با هنرجویان تا آموزش کامل و ورود به بازار کار را می‌توان یکی از وجوه تمایز دوخت برتر دانست. در واقع هنرجو یاد می‌گیرد که چطور بتواند از مهارت‌هایی که کسب می‌کند برای کارآفرینی و خودکفایی خودش استفاده کند. مشاوران 24 ساعته تحت نظارت معصومه محمدی القار، هنرجوها را تا رسیدن به این مرحله همراهی می‌کنند. 

تیمی 200 نفره برای آموزش حرفه‌ای خیاطی

آمارهایی باورنکردنی از «دوخت برتر»؛ معصومه محمدی و آموزش خیاطی به بیش از 70 هزار هنرجو

تهیه دوره‌ها و آموزش هنرجویان و پشتیبانی و همراهی با آنها توسط تیمی 200 نفره صورت می‌گیرد که در مجموعه دوخت برتر فعالیت می‌کنند؛ تیمی که آموزش آنها برای مربی‌گری نیز در دوخت برتر صورت گرفته و حرفه‌ای‌ترین مربیان آموزش خیاطی را تربیت کرده است. 

حالا تعداد کسانی که به‌طور مستقیم یا از طریق بسته‌های آموزشی، در دوخت برتر آموزش خیاطی دیده‌اند از 70 هزار نفر عبور کرده است و این موسسه به آموزش خیاطی در کشورهای دیگر می‌اندیشد. 

دوخت برتر تاکنون بیش از 80 مطلب آموزشی را در بلاگ این مجموعه در اختیار هنرجویان قرار داده و 14 دوره آموزشی رایگان نیز در اختیار کسانی قرار گرفته که به تازگی می‌خواهند وارد این حوزه شوند. از طرف دیگر، معصومه محمدی تا به حال بیشتر از 100 عنوان کتاب آموزش خیاطی و طراحی منتشر کرده است که رقمی بی‌سابقه از انتشارات در صنعت خیاطی محسوب می‌شود. 

آمارهایی باورنکردنی از «دوخت برتر»؛ معصومه محمدی و آموزش خیاطی به بیش از 70 هزار هنرجو

دوخت برتر و تحول در آموزش خیاطی 

خیاطی و مد در ایران، از حدود سال 1305 متحول شد، اما این فرایند تا در جامعه جا بیفتد، تا اواسط دهه 20 شمسی به طول انجامید. آموزش خیاطی در ایران و جهان نیز که برای سال‌های متمادی به صورت سینه به سینه صورت می‌گرفت، در دهه 30 شمسی بود که با راه‌اندازی آموزشگاه‌های خیاطی متحول شد. بعد از آن، مجله‌های آموزش خیاطی نیز وارد عرصه شدند، اما در دهه 90 با ورود و گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، آموزش خیاطی هم دوره‌ی جدیدی را تجربه کرد. دوخت برتر با تیم و آموزش‌های حرفه‌ای، توانست با تکیه بر فناوری‌های جدید، آموزش خیاطی در ایران را در این دوره‌ی تازه متحول کند و این صنعت را وارد دوره جدیدی از اثرگذاری و گستردگی کند. 

آموزش حرفه‌ای به بیشتر از 70 هزار نفر و همراهی با آنها تا رسیدن به مرحله راه‌اندازی کسب‌وکار، بروزرسانی‌های شیوه‌های نوین آموزش و برنامه‌ریزی برای توسعه آموزش خیاطی به کشورهای منطقه، نوید عصر جدیدی از آموزش خیاطی در ایران را می‌دهد. 

دوخت برتر از زمان شروع آموزش و انتشار کتاب‌ها و مجلات آموزشی سابقه‌ای 25 ساله دارد، اما در چهار سال گذشته و پس از راه‌اندازی وب‌سایت دوخت برتر در سال 1399، اعداد و ارقام آموزش خیاطی در ایران را تغییر داده و ساعت‌های آموزش، تعداد دوره‌ها و تعداد هنرجویان، حکایت از تحولی بزرگ در آموزش خیاطی در ایران دارد. 

حالا دوخت برتر علاوه بر هنرآموزان ایرانی در سراسر ایران و جهان، در چشم‌انداز پیش رو آموزش حرفه‌ای خیاطی در سطح بین‌المللی و آموزش به هنرجویان خارجی را در دستور کارش قرار داده است و در نخستین گام، تا یک ماه آینده وارد بازار آموزش خیاطی ترکیه می‌شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر