ترامپ: جنگ غزه باید هر چه زودتر تمام شود/ اسرائیل با این تبلیغات منفی در حال نابودی است

ترامپ همچنین از کسانی که به سخنرانی دیروز نتانیاهو در جلسه مشترک کنگره اعتراض کردند، انتقاد کرد و خواستار یک سال زندان برای هتک حرمت به پرچم آمریکا شد.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک روز پیش از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، خواستار پایان سریع جنگ اسرائیل علیه غزه و بازگشت گروگان ها شد و افزود که رژیم تل آویو باید "روابط عمومی" خود را بهتر مدیریت کند.

به گزارش عصرایران، ترامپ در مصاحبه ای با شبکه محبوب خود "فاکس نیوز"، گفت:" جنگ باید به سرعت پایان یابد "زیرا آنها با این تبلیغات منفی بر ضدشان در حال نابودی هستند و می دانید که اسرائیل در روابط عمومی چندان خوب نیست."

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین از کسانی که به سخنرانی دیروز نتانیاهو در جلسه مشترک کنگره اعتراض کردند، انتقاد کرد و خواستار یک سال زندان برای هتک حرمت به پرچم آمریکا شد.

ترامپ: جنگ غزه باید هر چه زودتر تمام شود/ اسرائیل با این تبلیغات منفی در حال نابودی است

دیروز در جریان اعتراضات به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا برخی معترضان آمریکایی در جریان اعتراضات در واشنگتن پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

ترامپ در این باره گفت  که باید افرادی که پرچم آمریکا را آتش زده اند شناسایی و محاکمه و دستکم به یک سال زندان محکوم شوند، چون به گفته او کشورهایی مانند روسیه، چین و کره شمالی به عدم مجازات توهین به پرچم در آمریکا می خندند. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر