نامگذاری یک پل بنام شهیدان حیدریان توسط انجمن فعالان رسانه ای لرستان

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای استان از نامگذاری پل تقاطع غیر همسطح در ورودی خرم‌آباد به نام شهیدان خبرنگار علیرضا و غلامرضا حیدریان خبر داد.

نامگذاری یک پل بنام شهیدان حیدریان توسط انجمن فعالان رسانه ای لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،  محدثه مقدم در این رابطه به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: با پیشنهاد و پیگیری‌های انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای استان و با همکاری سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پل شهیدان خبرنگار در خرم‌آباد نامگذاری شد.


رئیس هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای استان با بیان اینکه این پل در ورودی شرقی شهر خرم‌آباد و بروی تقاطع غیرهمسطح کمالوند احداث شده به نام شهیدان علیرضا و غلامرضا حیدریان نامگذاری شده است، افزود: این اقدام به مناسبت روز خبرنگار و برگزاری یادواره شهدای استان که در شهریورماه برگزار خواهد شد، انجام گرفت.

مقدم ادامه داد : شهید «علیرضا حیدریان» سرابی نخستین شهید خبرنگار لرستانی است که از طریق بسیج به جبهه اعزام شد و در عملیات «محرم» بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان تهران بر اثر شدت جراحات در تاریخ دوازدهم آذر 1361 مصادف با اربعین حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تاکید کرد: شهید «غلامرضا حیدریان» چهارم مرداد 1341، در شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد.  تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند نهضت سوادآموزی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سیزدهم تیر 1367، در سردشت توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. چند سال مفقود الاثر بود و پیکرش سال‌های بعد تشییع شد.

انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان یکی از انجمنهای پویا و اکتیو کشور است که در سال 1401 در خرم‌آباد تاسیس و تاکنون منشأ خدمات بی سابقه و متفاوتی در حوزه رسانه در استان بوده است که مهمترین برنامه این انجمن برگزاری یادواره شهدای رسانه استان لرستان برای اولین بار در سطح استانهای کسور است که قرار است در شهریورماه جاری در خرم‌آباد برگزار گردد .

لازم به ذکر است اعضای هیات مدیره این انجمن متشکل است از : محدثه مقدم رییس هیئت مدیره ، سید احمد موسوی دبیر انجمن ، حمید مریدی نائب رییس ، مجتبی ساکی ،سهراب فرشاد و فاطمه کردعلیوند و مهدی آل کثیر بعنوان اعضای هیئت مدیره و غلامرضا مهرابی بازرس انجمن می باشد. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان