تقدیر رییس قوه قضاییه از کاهش جمعیت کیفری استان قزوین

رئیس قوه قضاییه از کاهش جمعیت کیفری در استان‌های قزوین، کردستان و تهران تقدیر کرد و از دادستان کل کشور خواست تا نوع اقدام‌ها را بررسی و افراد را برای تقدیر معرفی کند.

تقدیر رییس قوه قضاییه از کاهش جمعیت کیفری استان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین اژه ای در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به آمار ورودی به زندان‌های سراسر کشور (اعم از محکومین قطعی و بازداشتی‌های موقت) طی سه ماه ابتدایی سال جاری، گفت: آمار ورودی به زندان‌های سراسر کشور (اعم از محکومین قطعی و بازداشتی‌های موقت) طی سه ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهشی بوده است و برخی استان‌های کشور از قبیل قزوین، کردستان و تهران نیز در امر کاهش ورودی به زندان‌ها و اجرای مفاد دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانها، توفیقات مطلوبی کسب کردند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، دادستان کل کشور، به طُرق مقتضی، اقدام به تشویق استان‌های مزبور کند و الگوهای اجرایی توسط این استان‌های موفق در زمینه کاهش جمعیت کیفری را احصاء و به سایر استان‌ها نیز تجویز کند.

گفتنی است ریاست معظم قوه قضائیه ضمن اشاره به اقدامات مناسب و کسب رتبه اول کاهش جمعیت کیفری زندان توسط دادسراهای استان قزوین در سه ماهه سال جاری در کشور؛ این اقدامات را شایسته تقدیر دانست.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان