رسانه قوی و خبرنگار متعهد از عوامل مؤثر بر تثبیت امنیت و قدرت ملی است

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور اطلاعیه به مناسبت گرامیداشت ۱۷مرداد روز خبرنگار تأکید کرد: رسانه قوی و خبرنگار متعهد از عوامل مؤثر بر تثبیت امنیت و قدرت ملی به شمار می روند.

رسانه قوی و خبرنگار متعهد از عوامل مؤثر بر تثبیت امنیت و قدرت ملی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، متن اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مؤثرترین سلاح بین ‏المللی علیه دشمنان و مخالفان سلاح تبلیغات است. سلاح ارتباطات رسانه‏ای است.   «مقام معظم رهبری»

«17 مرداد روز خبرنگار» یادآور مجاهدان شهیدی همچون صارمی و شهرانی و آوینی و ترکی و ده ها عزیز خبرنگار و فعال رسانه ای دیگر است که در پاسداری از سنگر قلم، آگاهی و اندیشه ، از هستی خود گذشتند تا با شمع وجود خویش راهنمای جامعه بشری در مسیر  آینده باشند.

اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان فضای مجازی، رسالت سنگینی برای حفظ  ارزش های ناب اسلامی و انقلابی و امید آفرینی در جامعه بر عهده دارند و باید گفت یقیناً رسانه قوی و خبرنگار متعهد از عوامل مؤثر بر تثبیت امنیت و قدرت ملی به شمار می روند.

 تعالی و پیشرفت کشور و جامعه در عرصه‌های مختلف، مدیون قلم های پاک و صادق و توانای خبرنگاران متعهدی است که با بصیرت افزایی، مطالبه گری و ارائه راهکارهای مناسب خود دغدغه مندانه مجاهدت می کنند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تقارن روز خبرنگار1403 با ایام اربعین حسینی، تلاش های اصحاب رسانه، مطبوعات، فعالان فضای مجازی و خبرنگاران عزیز استان چهارمحال و بختیاری در میدان روشنگری و جهاد تبیین و انعکاس هنرمندانه فعالیت های جهادی بسیجیان در عرصه های مختلف و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه انقلابی را ارج نهاده، امیدواریم با همکاری و هم افزایی بتوانیم بیش از پیش در راستای تحقق اهداف والای گام دوم انقلاب اسلامی و پیشرفت استانمان تلاش کنیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان