۱۹ طرح آبرسانی در ماهنشان آماده بهره برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: امسال ۱۹ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۹ میلیارد ریال درماهنشان از توابع استان زنجان آماده بهره برداری است.

19 طرح آبرسانی در ماهنشان آماده بهره برداری است

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، نادرخانی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها جمعیتی افزون بر 14 هزار و 500 نفر در شهرستان ماهنشان از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی افزود: آبرسانی به روستاهای مغانلو قره گل، بلندپرچین، قره ناس و سهند سفلی شامل احداث چهار رشته قنات، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه دستی، احداث بیش از هفت کیلومتر خط انتقال و اجرای عملیات برق رسانی از جمله طرح‌هایی هستند که در شهرستان ماهنشان آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی در روستاهای " اوچ طاش، چای کند، کپز " نیز از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در ماهنشان است که در این راستا یک حلقه چاه نیمه عمیق و 2 حلقه چاه دستی حفر و تجهیز شده و 2 کیلومتر خط انتقال نیز احداث شده است.

نادرخانی گفت: طرح‌های آبرسانی به روستاهای اورجک، اینچه سعید نظام، مغانلو و قواق سفلی نیز با احداث بیش از پنج کیلومتر خط انتقال، احداث یک باب مخزن، یک رشته قنات و حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق نیز از جمله طرح‌های آبرسانی در شهرستان ماهنشان است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طرح‌های آبرسانی به روستاهای قره درق، لرده شور، یوسف آباد، قوزلو، انگوران، ایده لو و گونای نیز با احداث بیش از 12 کیلومتر خط انتقال و اصلاح شبکه، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه، بهسازی 2 دهنه چشمه، احداث یک کیلومتر خط انتقال برق و احداث 2 باب مخزن آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: طرح آبرسانی به شهر ماهنشان نیز با حفاری و تجهیز یک حلقه چاه اضطراری شامل احداث 500 متر خط انتقال، خرید کانکس و برق رسانی نیز از دیگر طرح‌های شرکت آب و فاضلاب در ماهنشان است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان