دستور ویژه وزیر راه درباره فروش بلیت پروازهای اربعین/ کلاه سر مردم بگذارید، برخورد می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه چند صباحی بیشتر درخدمت دوستان نیستم دستور برخورد با گرانفروشان پروازهای اربعین را صادر کرد.

دستور ویژه وزیر راه درباره فروش بلیت پروازهای اربعین/ کلاه سر مردم بگذارید، برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهرداد بذرپاش در آیین گرامیداشت دست‌اندرکاران حج تمتع امسال با بیان اینکه شاید چند صباحی دیگر بیشتر در خدمت دوستان نباشیم و برای دولت آینده و همکاری که می خواهد عهده دار پست وزارت شود، آرزوی توفیق داریم، اظهار کرد: همواره مدنظر بود که در وزارت راه و شهرسازی با صنایع متعددی مواجه هستیم.  

وی ادامه داد: نمی‌خواهیم بگوییم که در همه اینها موفق شده ایم، ولی می دانستیم داریم چه کار می کنیم. در صنعت حمل‌ونقل یکی کارها که دنبال آن بودیم، توسعه ناوگان است.

وی با بیان اینکه به عنوان دولت در این امر مداخله می کنیم، اضافه کرد: برخی مواقع ژست های روشنفکری ما را از آن طرف بام می اندازد. اولا که ما در حکمرانی هر وقت دچار بی دولتی شده ایم، دچار سرخوردگی شده ایم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به رییس جمهور گفته ام که در همه تصمیمات ما توسعه ناوگان هوایی در صدر باشد به انتقادش از رای دیوان عدالت اداری در خصوص آزادسازی قیمت بلیت هواپیما اشاره و بیان کرد: نمی‌توانیم در صنعتی با ناترازی بسیار بالا، تجویز آزادسازی کنیم.

وی با بیان اینکه ناوگان هوایی از سن بالا رنج می برد به عملیات حج امسال اشاره کرد و با قدردانی از دست اندرکاران آن، گفت: در آن ایام، رهبر معظم انقلاب پیگیر بودند تا کمترین خلل در عملیات حج اتفاق بیفتد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در پروازهای حج امسال در پیشگاه مردم، سربلند شدیم.  

بذرپاش با بیان اینکه در بحث ایمنی صنعت هوایی باید از خداوند کمک گرفت، بیان کرد: ایمنی پروازها به عنوان اصلی ترین موضوع در صنعت هوایی باید مدنظر قرار باشد.

وی با اشاره به فعالیت 29 شرکت هواپیمایی خارجی در ایران، اظهار کرد: در صنعت همواره باید توسعه بازار در دستور کار قرار داشته باشد. از سوی دیگر در صنعت هوایی که با تحریم مواجه است باید به تاب آوری توجه شود. امروز ارسال هواپیما برای تعمیر به خارج نداریم که نشان می دهد مسیر را درست رفته ایم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملیات اربعین حسینی، افزود: سال گذشته عملیات اربعین به خوبی برگزار شد و با وجود مشکلات فوق‌العاده بود. امیدواریم امسال رکوردهای بالاتر و کیفیت بالاتری را برای عملیات اربعین ثبت کنیم.

بذرپاش با بیان اینکه با کسی که می خواهد در پروازهای اربعین حسینی کلاه سر مردم بگذارید باید بدون ملاحظه برخورد شود. اینکه گفته می شود، فلانی نگران می شود یا شرکت و آژانس برای فلانی است، قابل قبول نیست.

وی همچنین پیش بینی کرد پروازهای اربعین حسینی 1403 نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یابد.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان