دغدغه های سازمان منطقه آزاد کیش برای رسیدگی به مشکلات بومیان و کیشوندان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با امام جمعه اهل سنت جزیره رسیدگی به مشکلات بومیان و ساکنان را یکی از دغدغه های سازمان منطقه آزاد کیش عنوان نمود و گفت : بومیان کیش بواسطه پشتوانه قدمت و تجربیات گرانبهایی که دارند، می توانند در ارتقاء و توسعه حوزه های مختلف به ویژه گردشگری، نقش مؤثری ایفا کنند.

دغدغه های سازمان منطقه آزاد کیش  برای رسیدگی به مشکلات بومیان و کیشوندان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش همراه با برخی از بومیان با رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار با اشاره به نقش محوری امام جمعه اهل سنت در رفع مشکلات بومیان کیش و قدردانی از همکاری و تعامل وی با این سازمان، شیخ یعقوب شمس را فردی دلسوز، صبور و با تدبیر خطاب کرد و افزود: تقویت وضعیت اقتصادی بومیان از طریق ایجاد مراکز گردشگری و بومگردی که جاذبه های فراوانی برای گردشگران دارد؛ همواره در دستور کار سازمان بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر پیگیری امور بومیان و رسیدگی به وضعیت منطقه بومی نشین جزیره گفت: بومیان، قدیمی ترین ساکنان جزیره هستند که در تمامی مقاطع زمانی در پیشرفت و آبادانی کیش نقش آفرینی کردند و اعتقاد راسخ دارم که بومیان از ارکان اصلی توسعه کیش هستند.

وی رسیدگی به مشکلات بومیان و ساکنان کیش را یکی از دغدغه های سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و ادامه داد: بومیان کیش بواسطه پشتوانه قدمت و تجربیات گرانبهایی که دارند، می توانند در ارتقاء و توسعه حوزه های مختلف به ویژه گردشگری، نقش مؤثری ایفا کنند.

گفتنی است در این دیدار پس از مطرح شدن برخی از مشکلات از زبان بومیان کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دستور اقدامات لازم  برای رفع آن را صادر کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان