۸ موکب از اردکان در عراق آماده پذیرایی زائران اربعین حسینی

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان در نشست مشترک ستاد اربعین این شهرستان اذعان داشت: ۸ موکب از اردکان در عراق آماده پذیرایی زائران اربعین حسینی در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و مسیر پیاده‌وری مستقر هستند.

8 موکب از اردکان در عراق آماده پذیرایی زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرآنلاین از یزد، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان در نشست مشترک ستاد اربعین شهرستان اردکان با اعلام این خبر گفت: 8 موکب از این شهرستان درکشور عراق آماده پذیرای از زوار در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی هستند.

رقیه کرمانیان افزود: مواکب درکشور عراق در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و مسیر پیاده‌وری مستقر هستند.

این مسئول اظهار داشت: برای  تسهیل در ارائه خدمات و ایجاد نظم و هماهنگی بیشتر از همشهریان درخواست داریم جهت اعزام به همایش بزرگ حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کنند تا از تمام خدماتی که به زائران داده می‌شود،  ( سامانه سماح https://samah.haj.ir ) استفاده نمایند.
وی اضافه کرد: متقاضیان حضور در پیاده‌روی اربعین که فاقد گذرنامه معتبر هستند بایداز طریق برنامه پلیس من یا مراجعه به دفاتر پلیس +10 ، هم‌اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام کنند و  فعالیت‌ مربوط به سفر اربعین را به روزهای آخر موکول نکنند.
کرمانیان ادامه داد: از همشهریان عزیز تقاضا می گردد به منظور سهولت در اعزام به مرز و متعاقب آن برگشت نسبت به تهیه بلیط دو طرفه اقدام کنند و جهت سهولت به صورت گروهی اقدام به سفر نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان