تعطیلی این ادارات در ۱۷ و ۱۸ مرداد قطعی شد/ جزییات تازه درباره تغییر ساعات کاری

مدیرکل مدیریت بحران از تعطیلی ادارات در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه خبر داد.

تعطیلی این ادارات در 17 و 18 مرداد قطعی شد/ جزییات تازه درباره تغییر ساعات کاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به شرایط موجود و پیش رو و با کسب مجوزات لازم، مقرر شد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفدهم و هجدهم مردادماه ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان تعطیل و به صورت دورکار فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان تأکید کرد: رعایت اصول ایمنی بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه فرابنفش، کاهش زمان حضور در فضای باز و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش رفت و آمد در سطح شهر و استفاده بهینه از انرژی برق و آب در روزهای جاری ضروری است.

تغییر ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت تمامی مراکز دولتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه 13 مردادماه تا پنجشنبه 18 مرداد 1403 از ساعت 6 تا 12 صبح است.

استانداری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار افزایش دمای هوا و مصرف برق در ایام پیش رو، تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق و انرژی استان و به منظور حمایت از بخش صنعت و کشاورزی ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان درمانی نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند از امروز شنبه 13 مرداد تا پنجشنبه 18 مرداد 1403 از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر اعلام می‌شود.

کاهش ساعات کاری ادارات یزد

«محمد حسین پارسائیان» در این باره با اشاره به اینکه مصوبه کاهش ساعات کاری ادارات روز چهارشنبه پایان یافته، گفت: کارگروه انرژی استان یزد مصوب کرده از فردا شنبه 13 مرداد تا 18 مردادماه ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی باتوجه به تداوم گرمای هوا از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر باشد.

وی ضمن بیان اینکه هفته گذشته ساعت کاری از ساعت 6 صبح تا ساعت 11 بود که باعث کسری کاری کارمندان شده بود، ادامه داد: ساعت کاری 6 تا 12 این هفته مشمول ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خواهد بود و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان مانند قبل باید به فعالیت خود و خدمات دهی اقدام کنند.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان