شهبا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد

سرانجام پس از برهم خوردن توافق فرزاد حسین خانی و باشگاه مس کرمان، روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد که قاسم شهبا از چهره‌های شناخته شده فوتبال استان کرمان به عنوان سرمربی فصل جدید این تیم انتخاب شد.

شهبا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ قاسم شهبا به عنوان باسابقه ترین و باتجربه ترین مربی فعلی فوتبال کشور در لیگ دسته یک محسوب می‌شود و به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف سابقه حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را دارد.

این سرمربی از سال 1370 تا 1384 به عنوان بازیکن در تیم گل گهر سیرجان مشغول به بازی بود.

براساس این گزارش، شهبا از سال 1384 به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان انتخاب و موفق شد به همراه این تیم در سال 85 جواز صعود به رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور را کسب کند.

وی تا سال 94 هدایت تیم گل گهر را برعهده داشت و سپس هدایت تیم آرمان گهر سیرجان و مس شهربابک را در رقابت های لیگ یک بر عهده گرفت.

این سرمربی استان کرمان که به همراه تیم آرمان گهر در 2 فصل متوالی از لیگ سه به لیگ دسته 2 و سپس به لیگ دسته یک کشور صعود کرد و در سال 97 به عنوان سرمربی برتر استان کرمان معرفی شد.

شهبا که به عنوان یکی از سرمربیان استان کرمان انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به مدارج بالای فوتبال کشور را دارد سابقه کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ یک با تیم آرمان گهر را در کارنامه دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان