تزیین استانبولی با چند ایده جدید و جالب

برای داشتن نمونه های جذاب تزیین استانبولی به شیوه های جدید می توانید در این بخش همراه ما باشید. این دیزاین ها متنوع به روز و جدید هستند.

تزیین استانبولی با چند ایده جدید و جالب

اگر علاقه مند به دنیای سفره آرایی و میوه آرایی هستید، حتماً در این قسمت مجله آرگا همراه ما باشید. شما می‌ توانید با یک سری ایده‌ های جذاب از تزیین استانبولی و تزیین انواع دیگر پلو آشنا شوید.

دیزاین استانبولی تک نفره

تزیین استانبولی:

برای داشتن دیزاین‌ های ویژه متنوع و مناسب شما می‌ توانید با استفاده از الگوهای دیزاین و تزیین‌ های جدید و جذاب همراه ما باشید. برای داشتن این دیزاین‌ های ویژه شما عزیزان می‌ توانید از سبزیجات متنوع استفاده کنید. همچنین استفاده از ظروف شیک و مجلل نیز می‌ تواند در سفره‌ های شما موثر باشد.

دیزاین استانبولی شیک

دیزاین استانبولی محلسی

اگر علاقه مند به دیزاین‌ های سنتی هستید، می‌ توانید از سینی‌ های قدیمی برای سرو پلو استفاده کنید. برای داشتن این نوع دیزاین‌ ها پلو را درون سینی مورد نظر سرو کرده حالا با استفاده از دورچین ترشی، دورچین ماست، دورچین سبزی و تربچه سینی خود را تزیین کنید. این دیزاین بسیار ساده بوده و همانطور که می‌ دانید در اغلب رستوران‌ ها امروزه این دیزاین را مشاهده می‌ کنیم. همچنین سرو این نوع دیزاین و پلو نیز بسیار ساده می‌ باشد.

دیزاین مخصوص استانبولی

دیزاین های شیک استانبولی

دیزاین به روز استانبولی

دیزاین استانبولی پلو با طرح جدید:

اگر دنبال ایده‌ های جذاب متنوع و خاص برای سفره آرایی و دیزاین پلوهای خود هستید، می‌ توانید در ادامه نمونه‌هایی از این دیزاین را مشاهده کنید. همانطور که مشاهده کردید، دیزاین‌ های به شکل گل به شکل چهره و دیگر نوع دیزاین‌ ها می‌ تواند برای شما کاربردی باشد.

دیزاین خاص استانبولی

دیزاین پلو با سیب زمینی:

ایده جذاب دیگر که در این بخش به شما عزیزان آموزش می‌ دهیم، استفاده از سیب زمینی سرخ شده طرح‌ دار است. به این شکل که سیب زمینی را برش زده و با استفاده از قالب‌ های ستاره یا گل برش بزنید. سیب زمینی‌ های خود را با کمی زعفران یا زردچوبه رنگ‌ دار کرده و در ادامه نیز درون روغن سرخ کنیم. سیب زمینی‌ های قالبی سرخ شده را بر روی پلوی سفت شده درون سینه قرار دهید.

دیزاین پلو استانبولی

نمونه تزیین استانبولی

تزیین استانبولی

دیزاین متنوع استانبولی

شما می‌ توانید به همین شیوه از سبزیجات دیگری که قالب زده شده است، نیز استفاده کنید. قالب زدن تربچه قالب زدن هویج و غیره برای دورچین پلو یک ایده و گزینه عالی  می باشد. تزیین پلو با چند ایده جذاب را در این بخش مطالعه کنید.

ایده های تزیین استانبولی

دیزاین استانبولی قالبی:

در روش دیگر شما عزیزان می‌ توانید پلو را درون قالب‌ های مختلف که به صورت قلب یا به شکل گرد هستند، درون قالب ریخته و بعد از پخت آن را برگردانین و درون سینی سرو کنید. در ادامه نیز می‌ توانید دور تا دور ته چین را با سبزیجات تزیین کنید.

دیزاین ساده استانبولی

دیزاین استانبولی مجلسی

استانبولی مجلسی

شما عزیزان می‌ توانید در ادامه با ایده‌ ها و دیزاین‌ های دیگر نیز آشنا شوید. با استفاده از الگوبرداری از این نوع دیزاین‌ های ساده و متنوع می‌ توانید یک سفره رنگی داشته باشید. تزیین لوبیا  پلو با مدل های جذاب و مجلسی نیز در لینک قرار دارد که مشاهده می کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان