تداوم تلاش ها برای افزایش پروازهای مسیر کرمان _تهران / مشکل کمبود بلیط هواپیما همچنان باقی است

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کارون به خط پروازی کرمان - تهران افزوده شدند و در طول هفته ۹ پرواز در این مسیر خواهند داشت.

تداوم تلاش ها برای افزایش پروازهای مسیر کرمان _تهران / مشکل کمبود بلیط هواپیما همچنان باقی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  علی جزینی زاده در جمع مدیران شرکت هواپیمایی کارون در کرمان بیان داشت : پروازهای شرکت هواپیمایی کارون با هواپیمای بوئینگ B737 در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 23:40 و روزهای سه شنبه و چهارشنبه 07:40 از فرودگاه بین المللی کرمان به فرودگاه بین المللی مهرآباد انجام می شود.

او افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر هم با هواپیمای B737 یکشنبه ها ساعت 21:50، سه شنبه ها ساعت 22:10 و جمعه ها ساعت 6 از فرودگاه بین المللی کرمان به تهران انجام می شود.

جزینی زاده اظهار داشت:  با ورود این شرکت های هواپیمایی تعداد 2 هزار صندلی در هفته به ناوگان فعال در فرودگاه بین المللی کرمان اضافه شده است.

وی گفت : همچنین شرکت های هواپیمایی آسا جت و پارس نیز پروازهای غیر برنامه ای به فرودگاه مرکز استان انجام می دهند.

او اعلام کرد :  از یک سال پیش و در پی وصول گلایه های مردم و مسئولان با حمایت های مدیران ارشد ، علاوه بر افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان مهرآباد(تهران) و برعکس، شرکت های هواپیمایی زاگرس، آتا، وارش، کاسپین، قشم ایرو و کارون به جمع شرکت های هواپیمایی فعال جمهوری اسلامی و ماهان افزوده شده که با همیاری اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان پوشش خبری انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اداره کل فرودگاه های استان کرمان به منظور ارائه تسهیلات پروازی بیشتر برای خدمت رسانی به مردم و مسئولان آمادگی پذیرش پروازهای برنامه ای در فرودگاه های استان کرمان را دارد.

شایان ذکر است طی ماه های اخیر کمبود بلیط هواپیما به یکی از مشکلات اصلی مردم استان کرمان تبدیل شده است.

قشرهای مختلف مردم در گفتگوهایی با توجه فاصله زیاد کرمان تا پایتخت خواستار پیگیری حل  مشکل کمبود بلیط و افزایش پروازها از طریق سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان