طرز تهیه سوپ ونتون چینی با طعم عالی

چین کشوری است که غذاهای مخصوص و زیادی دارد که یکی از این غذاهای شیک، آبکی و ساده سوپ ونتون می باشد. در ادامه این مطلب روش تهیه این سوپ خوش طعم قرار گرفته است.

طرز تهیه سوپ ونتون چینی با طعم عالی

یکی از محبوب ترین غذاهای چینی که گاهی هم به عنوان پیش غذایی شیک سرو می شود. این غذا در سراسر چین و همینطور کشور های اطراف طرفداران بسیار زیادی دارد. روش تهیه سوپ ونتون سخت نمی باشد و با دستور تهیه ای راحت می توانید غذایی چینی، شیک و خوش طعم تهیه کنید. در ادامه مطلب طرز تهیه سوپ ونتون را مشاهده کنید.

سوپ کنجد، سوپ بروکلی و سوپ جو خامه ای هم از جمله سوپ های لذیذ و ساده ای هستند که با روشی ساده و طعمی بی نظیر تهیه می شوند که از این سوپ ها می توان به عنوان پیش غذایی شیک و خوش طعم استفاده کرد. برای دسترسی ساده به روش تهیه این سوپ ها بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید.

سوپ ونتون چینی محبوب

مواد لازم

  • جو 1 پیمانه
  • آرد گندم 2 پیمانه
  • آب 12 پیمانه
  • پیازچه 2 عدد
  • هویج متوسط 1 عدد
  • کرفس 1 ساقه
  • زنجبیل رنده شده 1 قاشق چای خوری
  • نمک به مقدار لازم
  • روغن مایع به مقدار لازم
  • فلفل سیاه به مقدار لازم

سوپ ونتون ساده و خوشمزه

طرز تهیه سوپ ونتون چینی

ابتدا برای تهیه این غذای لذیذ باید در کاسه ای مناسب مقداری نمک را به همراه مقدار داده شده آب و آرد اضافه کنید و با دست ورز دهید تا خرمی نرم حاصل گردد. اگر خیلی شل بود می توانید از کمی آرد استفاده کنید و اگر خیلی سفت بود از کمی آب استفاده نمایید.

حالا باید خمیر را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و در دو نایلون بگذارید. پس از 30 دقیقه قرار دادن در یخچال خمیر، بر روی سطح کار خود آرد بپاشید و خمیر را با وردنه به قطر 2 سانتی متری تبدیل کنید. در ادامه باید با استفاده از یک کاسه با قطر 5 سانتی متری خمیر را قالب بزنید.

حالا باید داخل خمیر را پر کنید و برای این کار می توانید از مخلوط های دلخواه مانند گوشت چرخ کرده و زرشک و یا حتی انواع سبزیجات خرد شده دلخواه استفاده نمایید. حالا باید خمیر را ببندید و مانند پیراشکی با چنگال سفت کنید تا در حین پخت خمیر باز نشود.

دقت داشته باشید که مواد درون ونتون باید پخته شده باشند. در قابلمه ای مناسب مقداری آب بریزید و صبر کنید تا به جوش بی آید. پس از جوش آمدن آب باید ونتون ها را به قابلمه اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه بپزید. در ادامه باید به سراغ تهیه سوپ جو بروید.

برای تهیه سوپ جو، جو را به خوبی تمیز کنید و بشویید. جو را در قابلمه ای بپزید. در حین پختن جو باید پیازچه ها و کرفس را به صورت نگینی خرد کنید. هویج را هم به صورت نگینی خرد کنید و هویج، کرفس، زنجبیل رنده شده و پیازجه ها را به قابلمه جو اضافه نمایید.

طرز تهیه سوپ ونتون خوش طعم

در نهایت باید ونتون های پخته شده را به قابلمه سوپ جو اضافه کنید و حدود 2 دقیقه بپزید و ادویه ها را اضافه کنید. پس از پخته شدن می توان این غذای ساده، سریع و لذیذ را به همراه انواع سس ها مانند سس چیلی و یا حتی سس سیر و سویا سرو کرد. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان