آیین پاسداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری آیین پاسداشت روز خبرنگار انجام شده است و این برنامه به زودی در شهرکرد برگزار می‌شود، گفت: عضویت و برقراری نظم پرونده در سامانه جامع رسانه‌های کشور معیار دعوت از خبرنگاران و اعطای هدایا است.

آیین پاسداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، پیام احمدی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی آیین پاسداشت روز خبرنگار افزود: برنامه گرامیداشت 17 مرداد همانند سال گذشته به صورت متمرکز در شهرکرد برگزار خواهد شد که با وجود احتمال تعطیلی روزهای آخر هفته بر اثر افزایش دما، تلاش می‌شود برگزاری این آیین به نحو مطلوب و با فراهم شدن امکان حضور حداکثری خبرنگاران استان به پیش برود.

وی تصریح کرد: پیرو اطلاع‌رسانی‌های پیشین، ملاک و معیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه برای تشخیص خبرنگاران فعال، عضویت و برقراری نظم پرونده خبرنگاری در سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh) است و از این رو از تمامی خبرنگاران استانی که در این سامانه عضویت داشته و نظم پرونده خود را برقرار کرده‌اند برای حضور در آیین پاسداشت 17 مرداد دعوت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با توجه به هم‌زمانی روز خبرنگار با دهه نخست ماه صفر و ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان، فضای برنامه در نظر گرفته شده برای برگزاری آیین پاسداشت این روز، متناسب با این ایام خواهد بود.

وی همچنین افزود: از خبرنگاران دارای پرونده فعال در سامانه جامع رسانه‌های کشور که شماره شبا حساب بانکی آنان در یک سال گذشته تغییر کرده است درخواست می‌شود علاوه بر تصحیح این شماره، مورد را هر چه زودتر با واحد مطبوعات این اداره کل هم هماهنگ نمایند.

احمدی تصریح کرد: همانند دوره‌های گذشته، فهرست مدیران نشریات استانی، نمایندگان روزنامه های سراسری و منطقه ای و خبرگزاری ها به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ارسال می‌شود تا برای دعوت در برنامه‌ها و نشست‌های خبری از این فهرست، استفاده نمایند.

گفتنی است ،شورای فرهنگ عمومی کشور در یادبود شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، که 17 مرداد 1377 در مزار شریف افغانستان توسط گروه طالبان به شهادت رسید، این روز را به نام روز خبرنگار نام‌گذاری کرده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان