زنجان رتبه برتر کشور را در اجرای طرح‌های عمران روستایی کسب کرد

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان گفت: طی ۲ سال گذشته استان زنجان بر اساس اطلاعات سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور (منتاک)، در اجرای طرح‌های عمران روستایی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

زنجان رتبه برتر کشور را در اجرای طرح‌های عمران روستایی کسب کرد

به گزارش خبرآنلاین از زنجان،وجیه الله بیگدلی افزود: طی 2 سال گذشته برای پیشبرد طرح های عمرانی در سطح روستاها برنامه ها و اقدامات قابل توجهی اجرا شد به طوری که در طرح های افتتاحی هفته دولت، استان زنجان جزو رتبه های برتر کشور بود و این پیشتازی در مقایسه با استان های بزرگ معنای بیشتری پیدا می کند.

وی اظهار داشت: همچنین امسال نیز بر اساس گزارش اخیر سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در رابطه با سنجش تعامل دفاتر امور روستایی استانداری ها با دفاتر تخصصی این سازمان، ‌اداره کل امور روستایی استانداری زنجان رتبه نخست را به خود اختصاص داد که این موضوع حاکی از پیگیری های مستمر و اجرای برنامه های توسعه روستایی در استان است.

بیگدلی با بیان اینکه در زمان حاضر تعداد دهیاری‌های استان به 709 فقره رسیده است، گفت: 625 دهیاری نیز در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها یکی از عوامل تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: طی 2 سال گذشته، درجه بندی دهیاری های استان نیز انجام شد و بر اساس آن اکنون 78 دهیاری در استان واجد شرایط دریافت اعتبارات تملک دارایی‌ به عنوان دستگاه اجرایی است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان