دومین جشنواره سرود فجر بسیج استان سمنان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

دومین جشنواره سرود فجر که به همت معاونت فرهنگی سپاه قائم آل محمد استان سمنان و در سالن همایش سردار سلیمانی پارک موزه دفاع مقدس برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

دومین جشنواره سرود فجر  بسیج استان سمنان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،  سرهنگ پاسدار احمد حسین پور مسئول معاونت فرهنگی سپاه استان سمنان در آیین اختتامیه این جشنواره، گفت: مجموعا 58 گروه سرود  برای حضور در این رقابت فرهنگی اعلام آمادگی کردند که پس از داوری اولیه، 17 گروه به بخش نهایی جشنواره راه یافتند که متشکل از 10 گروه برداران و هفت گروه خواهران بوده است.

وی افزود : از سوی هیأت داوران و پس از  بررسی کمیت و کیفیت گروه های سرود در هر دو بخش خواهران و برادران سه گروه به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و از آنان تجلیل شد.

به گفته سرهنگ حسین پور مقرر است از بین 17 گروه، چهار گروه به عنوان  برگزیده استانی بر اساس امتیاز در رقابت های کشوری شرکت کنند.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان سمنان در آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود بسیج از گروه های سرود به عنوان  ابزار ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره سرود فجر، رشد و اعتلای گروه های سرود استان به عنوان یکی از ابزار فرهنگ انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار احمد حسین پور در آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر، اظهار کرد: سرود به عنوان یکی از ابزار تاثیرگذار از ابتدای انقلاب اسلامی در صفحات تاریخ ثبت شده که گاها نقش بین المللی هم ایفا کرده است.

وی بیان کرد: در کنار سازمان بسیج، دستگاه های دیگری نیز از تولیدات گروه های سخت کوش و جهادی سرود استان حمایت کرده اند که امیدواریم در آینده، تعداد این دستگاه ها افزایش یابد.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان سمنان  ادامه داد: طی برگزاری این جشنواره ها گروه های سرود مختلفی از اقصی نقاط استان سمنان کشف شدند که توانستند با حمایت دستگاه ها، تولیدات خود را ارتقا دهند و تاثیرگذارتر باشند.

دومین جشنواره سرود فجر  بسیج استان سمنان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

***مهمترین ابزار مقابله با  جنگ عقیدتی دشمنان جهاد تبیین و عملیات فرهنگی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود بسیج استان سمنان که در سالن همایش سردار سلیمانی پارک موزه دفاع مقدس برگزار شدگفت:

 امروز دشمن بر ایده، اندیشه و جنگ شناختی متمرکز شده  است و مهمترین ابزار مقابله با  جنگ عقیدتی دشمنان، جهاد تبیین و عملیات فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سردار منصور شوقانی با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در بهار سال 1404  اظهار کرد : با حمایت مسئول خانه سرود کشور، مجموعه فرهنگی هنری استان سمنان و بسیج، سرودی که مختص فرهنگ و اصالت شهدای شاخص استان باشد، ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در مرحله نخست برگزاری این کنگره و در دیدار با مسئولین استان سمنان، ساخت یک قطعه سرود در راستای عملیات بزرگ فرهنگی بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه  3 هزار شهید استان سمنان در جهاد نظامی و دفاعی 8 سال دفاع مقدس، شرکت کردند، یادآور شد: رزمندگان دفاع مقدس از همه ی ظرفیت ها برای ایستادگی در برابر دشمن بهره بردند.

وی افزود: اگر دیروز دشمن همه ی قوایش را بر روی جنگ سرزمینی متمرکز کرده بود، امروز بر جنگ ایده، اندیشه و جنگ شناختی تمرکز کرده تا اعتقادات ما را نشانه بگیرد.

دومین جشنواره سرود فجر  بسیج استان سمنان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

شوقانی در پایان با بیان اینکه در این جنگ باید گوش به فرمان ولی فقیه باشید، گفت: اکنون باید به تاسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ تبیین و عملیات بزرگ فرهنگی شرکت کنیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان