خبر ناامیدکننده برای طرفداران شیائومی/ پرچمدار از رقبا عقب می‌ماند!

ظاهراً شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین تله‌فوتو اپتیکال قدرتمندی همراه است که زوم بیش از ۵ برابری را ارائه می‌کند.

خبر ناامیدکننده برای طرفداران شیائومی/ پرچمدار از رقبا عقب می‌ماند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، از آنجایی که انتظار می‌رود شیائومی 15 پرو امسال وارث دوربین تله‌فوتوی 5 برابری شیائومی 14 اولترا باشد، می‌توانیم در آغاز سال 2025 منتظر راه‌حل زوم بهتری برای Xiaomi 15 Ultra باشیم. اما طبق شایعات بعید به نظر می‌رسد که با زوم بالاتر از 10 برابری روبه‌رو شویم.

پس از اینکه چند هفته پیش مشخص شد لنز تله‌فوتوی 5x شیائومی 14 اولترا دقیقاً روی شیائومی 15 پرو کپی می‌شود، بلافاصله گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه شیائومی درحال برنامه‌ریزی جدیدی در حوزه دوربین تله‌فوتو برای گوشی اولترا بعدی خود است، به وجود آمد.

به گزارش «دیجیتال چت استیشن»، این کمپانی قصد دارد دوربینی با فاصله کانونی حدود 180 میلی‌متر را در شیائومی 15 اولترا به‌کار ببرد که تقریباً زوم 7x تا 8x اپتیکال را تضمین می‌کند. این فناوری احتمالاً براساس سنسور جدید سونی با اندازه حدود 1/2.51 اینچ، یعنی تقریباً همان اندازه IMX858 در شیائومی 14 اولترا مطابقت دارد. به گفته Kartikey Singh از وب‌سایت GSMChina، دوربینی با فاصله کانونی یادشده با ترکیب فناوری AI Zoom 2.0 شیائومی، توانایی زوم Xiaomi 15 Ultra را از بسیاری از رقبا در سال 2025، بالاتر خواهد برد.

میزان زوم اپتیکال رقبای شیائومی 15 اولترا

سامسونگ، دیگر رقیب شیائومی، در گلکسی S24 اولترا تصمیم گرفت اقدامی عجیب انجام دهد و دوربین تله‌فوتو اپتیکال 10 برابری نسل قبل خود را با آیفون 15 پرو مکس هم‌راستا کند و زوم اپتیکال 5 برابری داشته باشد. البته سنسور 10 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا با یک سنسور کمی بزرگ‌تر 50 مگاپیکسلی جایگزین شد که افت کیفیت را در برش زوم از 5 برابر تا 10 برابر به حداقل می‌رساند.

کاربران خیلی از این تصمیم سامسونگ و استفاده از دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری در گلکسی اس 24 اولترا راضی نیستند، زیرا انتظار زوم اپتیکال بیش از 5 برابری را داشتند.

بااین‌حال، افرادی که خواهان زوم اپتیکال بیش از 5 برابری در گوشی هوشمند خود هستند، احتمالاً اوایل سال 2025 می‌توانند Xiaomi 15 Ultra را خریداری کنند.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان