مستند ژیلا کار مشترک بنی اعتماد و میرتهماسب؛ اکران می‌شود

فیلم مستند «ژیلا» روایت زندگی ژیلا کاشف فعال مدنی در حوزه کودکان و بنیان‌گذار «انجمن یاران دانش و مهر» به کارگردانی مشترک رخشان بنی‌اعتماد و مجتبا میرتهماسب از تاریخ ۲۱ مردادماه به‌طور همزمان در سراسر دنیا اکران اینترنتی خواهد شد.

مستند ژیلا کار مشترک بنی اعتماد و میرتهماسب؛ اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم مستند «ژیلا» از تاریخ 11 آگوست مصادف با 21 مرداد ساعت 12 ظهر به وقت لس‌آنجلس و همزمان با نخستین نمایش در سالروز درگذشت «ژیلا کاشف» آغاز می‌شود و به‌مدت یک هفته ادامه پیدا می‌کند.

این فیلم روایت‌گر زندگی و تلاش‌های «ژیلا کاشف» است که بیش از سه دهه کوشید تا کودکان زیادی به خاطر فقر از تحصیل محروم نمانند. ژیلا کاشف بنیان‌گذار «انجمن یاران دانش و مهر» در ایران و بنیاد Keep Children in School (KCIS) در امریکا است. زندگی پرفراز و نشیب او برای عبور از فقر و محرومیت و تلاش‌ برای رشد خود و خانواده‌اش، همراه با سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، ستودنی است.

تمامی درآمدهای نمایش این فیلم در راستای اهداف ژیلا به بنیاد KCIS اختصاص داده خواهد شد. علاقه‌مندان به تماشای این فیلم در صورت تمایل می‌توانند با خرید بلیت‌های بیش‌تر، کمک موثری به آموزش کودکان محروم در ایران داشته باشند.

از اکنون امکان پیش‌خرید بلیت وجود دارد، اما فرصت تماشای فیلم فقط از ١١ آگوست (٢١ مردادماه) ساعت ١٢ ظهر به‌وقت لس‌آنجلس تا روز ١٨ آگوست (٢٨ مردادماه) خواهد بود.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان