پایگاه دریایی راس الناقوره رژیم صهیونیستی زیر باران موشک و خمپاره‌ حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه دریایی «راس الناقوره» رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین عملیات خود خبر داد.

پایگاه دریایی راس الناقوره رژیم صهیونیستی زیر باران موشک و خمپاره‌ حزب‌الله

به گزارش خبرآنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت 12:50 ظهر دوشنبه پایگاه دریایی راس الناقوره را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن پادگان «زرعیت» در یک حمله توپخانه‌ای خبر داد.

حزب‌الله پیش از ظهر امروز نیز حملات موشکی شدیدی را به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و به ویژه «کریات شمونه» انجام داده بود.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر به روز به روز افزایش می یابد.

با توجه به ترس گسترده رژیم اشغالگر اسرائیل و نگرانی مداوم این رژیم از پاسخ ایران و حزب الله لبنان، روزنامه صهیونیستی «معاریو» از آمادگی رژیم اسرائیل برای تلاش جهت مقابله با نفوذ احتمالی رزمندگان حزب‌الله از مرز به شمال سرزمین اشغالی فلسطین خبر داد و به نقل از منابع امنیتی صهیونیست، نوشت: «چشم ما به زمین و نه به آسمان است. ما برای تلاش‌های نفوذ [رزمندگان مقاومت لبنان] و سناریوهای غیرمنتظره آماده می‌شویم».

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه 10 مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

در همین راستا، «عمیکام نورکین» فرمانده سابق نیروی هوایی هشدار داد: حزب‌الله 150 هزار موشک در اختیار دارد که از این تعداد چهار هزار و 500 فروند قادر به رسیدن به عمق خاک ما و یک هزار و 500 فروند نقطه زن هستند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان