امام جمعه قم: مشاغل بانوان باید مناسب با هنجارهای شرعی و عرفی باشد/ کسی که نگران شغل خود است نمی‌تواند نگران عفت عمومی جامعه باشد

امام‌ جمعه قم با بیان اینکه برخی از ناهنجاری‌ها برخاسته از شغل و درآمد افراد است، گفت: اگر بتوانیم مشاغل درست و مناسب با هنجارهای شرعی و عرفی برای زنان ایجاد کنیم ناهنجاری‌ها هم کاهش پیدا می‌کند، لذا باید از ظرفیت خیران در این زمینه استفاده شود.

امام جمعه قم: مشاغل بانوان باید مناسب با هنجارهای شرعی و عرفی باشد/ کسی که نگران شغل خود است نمی‌تواند نگران عفت عمومی جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد سعیدی در دیدار سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ایام محرم و صفر فضای خوبی برای تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف مبلغان مراقبت از خود است، زیرا کسی که خودش گرفتار اختلالات است نمی‌تواند اختلال دیگران را برطرف کند.

بنا بر روایت تسنیم، وی با بیان اینکه برخی از محیط زندگی خود بیگانه هستند و در بی‌خبری و بی‌توجهی به خود و خانواده به سر می‌برند، افزود: افرادی که در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی فعال هستند نباید از خود غافل شوند و به خانواده و اطرافیان خود نیز باید توجه داشته باشند.

امام‌ جمعه قم با بیان اینکه برخی از ناهنجاری‌ها برخاسته از شغل و درآمد افراد است، گفت: اگر بتوانیم مشاغل درست و مناسب با هنجارهای شرعی و عرفی برای زنان ایجاد کنیم ناهنجاری‌ها هم کاهش پیدا می‌کند، لذا باید از ظرفیت خیران در این زمینه استفاده شود.

وی با بیان اینکه کسی که نگران شغل خود است نمی‌تواند نگران عفت عمومی جامعه باشد، گفت: باید از افرادی در زمینه مشاوره استفاده شود که از نظر اعتقادی به حجاب و عفاف باور داشته باشند و نگاه درآمدزایی به مشاوره نداشته باشند، بنابراین اگر نگاه ما خدایی باشد به انسان انگیزه و شوق می‌دهد.

او با بیان اینکه برخی از ناهنجاری‌ها برخاسته از شغل و درآمد افراد است، گفت: اگر بتوانیم مشاغل درست و مناسب با هنجارهای شرعی و عرفی برای زنان ایجاد کنیم ناهنجاری‌ها هم کاهش پیدا می‌کند، لذا باید از ظرفیت خیران در این زمینه استفاده شود.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان