توجیه عجیب کایاک سوار ناکام در المپیک؛ با شمشیر به جنگ توپ و تانک می‌رویم

کایاک سوار ایران پس از ناکامی در رقابتهای المپیک پاریس گفت: همه حریفانم در مقدماتی، قهرمان جهان و المپیک بودند.

توجیه عجیب کایاک سوار ناکام در المپیک؛ با شمشیر به جنگ توپ و تانک می‌رویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی آقامیرزایی از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات کایاک تک‌نفره 1000 متر آبهای آرام المپیک پاریس بازماند.

آقامیرزایی درباره ناکامی اش اظهار داشت: متاسفانه نتوانستم به نیمه نهایی صعود کنم اما همه تلاشم را کردم. حریفان قدری با من بودند. مقدماتی خیلی سختی داشتم. همه حریفانم قهرمان جهان و المپیک بودند. یعنی سخت ترین گروه مقدماتی بود. در یک چهارم نهایی هم تمام تلاشم را کردم. حریف آمریکایی قهرمان زیر ٢٣ سال جهان بود. فرانسوی که من را گرفت، نقره المپیک دارد. در هر صورت من جنگیدم اما مشکل اینجاست که ما با دست خالی باید با حریفانی مثل اسپانیا، مجرستان و آلمان بجنگیم.

آقامیرزایی در پایان در خصوص شرایط تیم‌های آسیایی در المپیک پاریس گفت: من امروز همه آسیایی را گرفتم، حریف چینی که دوره قبل ششم المپیک شد را گرفتم، حریف ازبک هم هشتم شد. کره و ژاپن هم که اصلا به المپیک صعود نکردند. قزاقستانی هم حذف شد پس می بینیم که هیچ تیم آسیایی به نیمه نهایی صعود نکرد. تیم‌های اروپایی واقعا خوب کار می کنند. دیروز در ٢ نفره و 4 نفره پشت هم رکوردهای دنیا را زدند. ما واقعا نیاز به حمایت بیشتری داریم. در واقع ما با شمشیر داریم می‌رویم به جنگ توپ و تانک. واقعا شرایط سخت است.

253

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان