سرقت طلاهای مادربزرگ با ترفند خوردن نوشیدنی

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری ۲ سارق طلاهای خانمی مسن در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان با آب میوه مسموم شاکی را بیهوش و از منزل وی سرقت کردند.

سرقت طلاهای مادربزرگ با ترفند خوردن نوشیدنی

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سرهنگ علیرضا شائینی در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت از خانمی مسن کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به صورت ویژه در محل حاضر شدند.

به گفته وی: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند ،پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

سرهنگ شائینی از هماهنگی با مرجع قضائی و دستگیری 2 سارق سابقه دار خبر داد و افزود: یکی از متهمان زن بود که وی با اغفال مادربزرگ و تعارف آبمیوه مسموم شاکی را بیهوش و با کمک سارقی دیگر اقدام به سرقت طلاهای خانم مسن از منزلش کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه : متهمان به سرقت طلا به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند، ضمن هشدار به شهروندان و خانواده ها از آنان خواست به پدربزرگها و مادربزرگها و افراد مسنی که میشناسند تاکید کنند به هیچ عنوان به افراد غریبه ساده اعتماد نکنند و این شگرد سارقان را به آنان گوشزد کنند.
46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر