کبوتر عجیبی که گردن ندارد!/ عکس

کبوتر «برونر پوتر» یک نژاد کبوتر فانتزی اهلی از کشور جمهوری چک است. این کفتر در واقع در منطقه «برون» جمهوری چک و طی سال‌ها پرورش انتخابی توسعه یافت. این نژاد و انواع دیگر کبوترهای اهلی، همگی از نوادگان کبوتر کوهی یا وحشی هستند.

کبوتر عجیبی که گردن ندارد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش رازبقا، کبوتر «برونر پوتر» یک نژاد کبوتر فانتزی اهلی از کشور جمهوری چک است. این کفتر در واقع در منطقه «برون» جمهوری چک و طی سال‌ها پرورش انتخابی توسعه یافت. این نژاد و انواع دیگر کبوترهای اهلی، همگی از نوادگان کبوتر کوهی یا وحشی هستند. 

این یکی از محبوب‌ترین نژادهای دمنده است و کوچکترین نژاد کبوتر «پوتر» محبوب است. در حال حاضر این کبوتر محبوب است و در سراسر جهان طرفداران دارد و به خصوص در آلمان طرفداران پر و پا قرصی دارد.

کبوتر عجیبی که گردن ندارد!/ عکس

ویژگی‌های کبوتر برونر پوتر

کبوتر «برونر پوتر» یک نژاد کوچک با جثه باریک و ظریف است. این کبوتر بسیار پرطرفدار چینه‌دان کاملاً گرد دارد. نوک این پرندگان می‌تواند به خوبی روی چینه‌دان قرار بگیرد و چشمان آن‌ها باید در یک خط عمودی بالای انگشتان پا باشد.

تصور کلی از کبوتر برونر پوتر این است که یک پرنده زیبا و اشرافی است که کمی ظریف به نظر می‌رسد. رنگ چشم‌های آن‌ها زرد یا نارنجی تیره و منقارش نازک و متوسط، با رنگ شاخ تیره یا روشن است. گردن کبوتر «برونر پوتر» بلند و متناسب است و گلویش به شدت خم شده است بدون هیچ گونه فرورفتگی. بال‌ها بلند و باریک و پشت نیز بلند و باریک است. دم آن متوسط است و به خوبی بسته است.

پاهای این پرندگان دراز و صاف است و ظاهری بلند و ایستاده به آن‌ها می‌دهد. مچ پاهای آن‌ها به رنگ قرمز روشن و بدون پر است. آن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و الگوها ظاهر می‌شوند و دارای پرهای نرم، به خوبی تراز و طول متوسط هستند. میانگین وزن بدن زنده پرندگان بالغ حدود 200 تا 300 گرم است.

 کبوتر «برونر پوتر» عمدتاً برای اهداف نمایشی یا نمایشگاهی پرورش داده می‌شود. این کبوتر پرنده‌ای عالی با ظاهری بسیار زیباست. طبیعتی پر جنب و جوش و پرانرژی دارد و نژادی آسان و سهل‌گیر است.

به نظر می‌رسد کبوتر «برونر پوتر» به ظاهر زیبای خود مانند بسیاری از کبوترهای دیگر افتخار می‌کند. اندازه آن کمی کوچکتر از کبوتر «پیگمی پوتر» است. این پرندگان بسیار دوستانه و صمیمی هستند و به عنوان یک پرنده شیرین شهرت بسیار خوبی دارند. این نژاد در کنار پرورش برای اهداف نمایشی، برای پرورش در قالب حیوانات خانگی نیز بسیار خوب است. میانگین طول عمر این پرندگان حدود 7 تا 10 سال است.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر