فرمانده ارشد سپاه: جمهوری اسلامی هنوز پاسخ نظامی نداده اما ترس و وحشت به جان صهیونیست‌ها افتاده است

سردار نایینی گفت: هنوز جمهوری اسلامی ایران پاسخ نظامی به ترور اسماعیل هنیه نداده است، اما به لحاظ روانی ترس و وحشت به جان صهیونیست‌ها افتاده است.

فرمانده ارشد سپاه: جمهوری اسلامی هنوز پاسخ نظامی نداده اما ترس و وحشت به جان صهیونیست‌ها افتاده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از دفاع پرس،  سردار «علی‌محمد نایینی» سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در بندرعباس، اظهار داشت: اکنون همه مناطق اشغالی صهیونیستی دچار التهاب و استصیال هستند و همه سیاستمداران منطقه گفته اند صهیونیست‌ها نمی‌دانند چه چیزی در انتظارشان است.

وی اضافه کرد: قطعا رژیم صهیونیستی بازنده اقدام حماقت آمیز ترور شهید اسماعیل هنیه است.

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وحشتی که اکنون در بین صهیونیست‌ها است، از زمان اقدام نظامی علیه آنان سنگین‌تر است. تاکنون صهیونیست‌ها نتوانسته اند چالش ناشی از آثار و پیامدهای وعده صادق را مدیریت کنند. عمل صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه بسیار بزدلانه و حقیرانه بود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنوز جمهوری اسلامی ایران پاسخ نظامی نداده است، اما به لحاظ روانی ترس و وحشت به جان صهیونیست‌ها افتاده است.

سردار نایینی افزود: درست روایت کردن یک خبر بسیار مهم است و روایت باید صادقانه، باورپذیر، مستند و معتبر باشد. کار حرفه‌ای خبرنگار در جنگ رسانه‌ای امروز بسیار سخت است و متناسب با این جنگ باید روایت شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدیریت افکار عمومی که از مولفه‌های اصلی قدرت است به دست خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش می‌رود.

سردار نایینی افزود: مهمات سلاح جنگ رسانه‌ای امروز روایت سازی و تولید محتواست.

وی تصریح کرد: خبرنگار باید با روایت جعلی، تحریف و دروغ مقابله کند تا فهم سیاسی را در جامعه افزایش دهد.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که روایت نخست بسیار مهم است، تاخیر در روایت هم درست نیست، چون دیگران فضا را به دست می‌گیرند. خبرنگاران و اصحاب رسانه فعالترین عناصر جامعه هستند و در دل حوادث روایت می‌کنند.

وی گفت: در اتاق‌های فکر آمریکایی و غربی، جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل، پیش‌برنده مقاومت، بازیگر اصلی منطقه و بی‌ثبات‌کننده امنیت «اسرائیل» است، اما تصویری دیگر از کشورمان در رسانه‌های معاند نشان داده می‌شود.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر