عکس؛ عجیب اما واقعی؛ مدال‌ المپیک بعد از یک هفته خراب شد!

برنده مدال برنز بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته اسکیت بورد از کیفیت پایین مدال و تغییر در رنگ و شکل ظاهری آن در مدت یک هفته انتقاد کرد.

عکس؛ عجیب اما واقعی؛ مدال‌ المپیک بعد از یک هفته خراب شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیفیت مدال‌های المپیک پاریس 2024 پس از یک هفته به طور قابل توجهی کاهش یافته و این موضوع مورد انتقاد ورزشکاران قرار گرفته است.

به نقل از مهر، پایگاه خبری «telegraph» به نقل از «نیاجا هاستون»، اسکیت‌برد باز آمریکایی نوشته است: مدال برنز این بازیکن که هفته گذشته به دست آورده بود دچار تغییرات شده است و پشت مدال دچار لب‌پریدگی شده و مقداری هم از رنگ برنزی آن کاسته شده است.

هاستون در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: «این مدال‌های المپیک وقتی که تازه هستند، بسیار خوب به نظر می‌رسند. اما بعد از اینکه کمی روی پوست قرار گرفت و با عرق ترکیب شد دوستانم هم مدتی آن را به گردن انداختند…» این ورزشکار سپس در این ویدئو با زوم کردن روی مدال آسیب دیده، میزان افت کیفیت و خرابی را به نمایش گذاشت.

مدال‌ المپیک بعد از یک هفته خراب شد!

این ورزشکار افزود: «مدال‌های المپیک ظاهراً به کیفیتی که فکر می‌کردید، نیستند. وضعیت آن بد به نظر می‌رسد. مدال‌های المپیک باید کیفیت بهتری داشته باشد. این مدال به نظر می‌رسد که از جنگ برگشته اند.

مدال های المپیک 2024 پاریس به گونه ای طراحی شده است که دارای قطعاتی از برج ایفل است و در پشت آن الهه پیروزی نقش بسته است. ضرابخانه پاریس بیش از 5 هزار مدال تولید کرده است که شامل 2 هزار و 600 مدال المپیک و 2 هزار و 400 مدال پارالمپیک است. هر مدال حدود 530 گرم وزن دارد و توسط برند لوکس چومه طراحی شده که در جعبه‌ای به رنگ آبی تیره برای محافظت از مدال قرار دارد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر