پس لرزه توهین جنجالی عضو خبرگان رهبری به شریعتی، خاتمی و رفسنجانی/ جواد امام: تعداد رای فیاضی با تیراژ کتاب‌های دکتر شریعتی هم برابری نمی کند

سخنگوی حبهه اصلاحات با انتشار توئیتی به اظهارات غلامرضا فیاضی علیه شریعتی، خاتمی و رفسنجانی واکنش نشان داد.

پس لرزه توهین جنجالی عضو خبرگان رهبری به شریعتی، خاتمی و  رفسنجانی/ جواد امام: تعداد رای فیاضی با تیراژ کتاب‌های دکتر شریعتی هم برابری نمی کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در واکنش به اظهارت اخیر غلامرضا فیاضی عضو مجلس خبرگان رهبری که مرحوم شریعتی را "لعنت الله علیه" و "کافر" خوانده و همچنین سیدمحمد خاتمی را "شیعه" ندانسته و مرحوم هاشمی رفسنجانی را هم "ملعون" خطاب کرده، در شبکه ایکس نوشت :

این عضو مجلس خبرگان رهبری از نمادهای ⁧فرقه پایداری⁩ (مصباحیه) است که مانند دیگر رفقای‌ خود بلندگوی ⁧نفرت‌پراکنی⁩ را باز کرده و علیه مرحوم دکتر شریعتی، مرحوم هاشمی رفسنجانی و همچنین سیدمحمد خاتمی سخن‌سرایی کرده‌اند.

 گمان نمی‌کنم تعداد آرای فیاضی با تیراژ کتاب‌های دکتر شریعتی هم برابری کند چه برسد به آرای آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی در ادوار انتخابات. لذا، ایشان پایگاهی ندارند.

مسئله مهم‌ وضعیت تأسف‌برانگیز حوزه و مجلس خبرگان است که چنین افرادی به نمایندگی از آن سخن می‌گویند و با بودجه عمومی تیشه به ریشه ⁧دین⁩ و ⁧اخلاق⁩ و تبار ⁧انقلاب⁩ می‌زنند. 

"از کجا به کجا رسیده ایم؟"

رسیدن از مطهری و طالقانی و بهشتی و رفسنجانی، به امثال "فیاضی" ها هنر ⁧استصواب⁩ و انحصارطلبی و روشنفکرستیزی بود.

مبارک‌تان باشد!

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر