طرز تهیه جرمن رول خوشمزه و لذیذ

این رولت یکی از لذیذ ترین رولت هایی می باشد که شما می توانید به عنوان وعده اصلی سرو کنید. جرمن رول با استفاده از مرغ و مخلوطی از سبزیجات تازه تهیه می گردد.

طرز تهیه جرمن رول خوشمزه و لذیذ

یکی از غذاهای محبوب و پرطرفدار افغانی جرمن رول می باشد. این غذا بسیار لذیذ است و با دستور تهیه ای نه چندان سخت تهیه می شود. در تهیه جرمن رول به دلخواه از مرغ و یا حتی گوشت چرخ کرده استفاده کنید که در این مطلب روش تهیه این رول با مرغ قرار دارد. در ادامه مطلب می توانید طرز تهیه جرمن رول را مشاهده کنید.

رولت گوشت و بادمجان، رولت مرغ و رولت خوراک از جمله رولت های لذیذ و خوش طعمی هستند که می توان به عنوان شام و ناهار سرو کرد. برای داشتن دسترسی ساده به روش تهیه این سه رولت کافی است تا بر روی لینک های قرار گرفته شده کلیک کنید. حالا می رویم سراغ توضیحی درباره جرمن رول، بری این منظور باید بگوییم در تهیه این رولت از مرغ، پیاز، هویج و … استفاده می شود.

رول جرمن لذیذ

مواد لازم

  • پیاز 2 عدد
  • هویج 2 عدد
  • مرغ 500 گرم
  • کلم برگ 1/2
  • فلفل سبز 3 عدد
  • فلفل سیاه 1 قاشق چای خوری
  • روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری
  • تخم گشنیز 1 و 1/2 قاشق چای خوری
  • نمک به مقدار لازم

جرمن رول با طعمی عالی

 

طرز تهیه رول جرمن لذیذ

ابتدا برای تهیه این غذای خوشمزه باید یک عدد پیاز را خلالی کنید و با مقداری آب، مرغ، نمک و زردچوبه در قابلمه ای مناسب بریزید تا آب پز شوند. حالا باید به سراغ تهیه خمیر بروید و برای تهیه خمیر آرد و نمک را در کاسه ای بزرگ و مناسب بریزید.

مقداری آب ولرم را کم کم به مخلوط آرد اضافه کنید و با دست ورز دهید تا خمیری سفت که به دست نمی چسبد به دست آید. روی کاسه را با پلاستیک بپوشانید و به مدت 30 دقیقه کنار بگذارید. حالا مرغ پخته شده را خارج کنید و با چنگال ریش ریش نمایید.

حالا در تابه ای 1 عدد پیاز باقی مانده را نگینی کنید و با مقداری روغن زیتون تفت دهید. هویج را پوست بگیرید و با رنده درشت رنده کنید سپس به تابه اضافه کنید و 1 دقیقه تفت دهید. حالا نوبت اضافه کردن مرغ ریش ریش شده می باشد مرغ را اضافه کنید.

پس از 2 دقیقه کلم برگ خرد شده را به تابه اضافه کنید و مجدد تفت دهید. در آخر هم باید فلفل سبز را ریز کنید و به همراه ادویه های نمک، فلفل سیاه و تخم گشنیز به تابه اضافه کنید. حالا تابه را خاموش کنید و اجازه دهید تا مواد درون تابه سرد و خنک شوند.

حالا بر روی سطح کار خود آرد بپاشید و تیکه های کوچک توپی از خمیر درست کنید و بر روی این توپ ها آرد بپاشید. با وردنه خمیر را پهن کنید و مقداری از مواد مرغ بریزید. حالا باید خمیر را رول کنید به طوری که از هم باز نشود. تابه ای را بر روی حرارت بگذارید.

طرز تهیه جرمن رول لذیذ

مقداری روغن درون تابه بریزید و صبر کنید تا داغ شود. حالا باید این رول ها را درون تابه سرخ کنید و پس از سرخ شدن درون دستمال حوله ای قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود. در ادامه می توان این جرمن رول را با انواع سس سرو کرد. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان