دنزل واشینگتن: فیلم‌های کمی هست که بخواهم بازی کنم/ بازنشستگی نزدیک است؟

دنزل واشینگتن که یک بازی تاثیرگذاری در فیلم جدید «گلادیاتور» دارد، گفته است فیلم‌های کمی هست که علاقه داشته باشد در آنها بازی کند.

دنزل واشینگتن: فیلم‌های کمی هست که بخواهم بازی کنم/ بازنشستگی نزدیک است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دنزل واشینگتن که در فیلم «گلادیاتور 2» به کارگردانی ریدلی اسکات، در برابر پل مسکال و در نقش ماکرینوس بازی ‌کرده است، می گوید انتخاب‌های کمی برای ادامه کار دارد.

این سخنان طرفداران وی را به فکر واداشته که آیا سخنان اخیر وی که در مصاحبه با مجله امپایر مطرح شد به معنی نزدیک شدن وی به بازنشستگی است؟

بر اساس گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،در این مصاحبه، بازیگر برنده اسکار درباره دلیل خود برای پیوستن به فیلم «گلادیاتور 2» که حدود 20 سال پس از فیلم اصلی ساخته شده، صحبت کرد و افزود: فیلم‌های کمی هست که به ساخت آنها علاقه‌مند باشم، و باید وقت کار از فیلمساز الهام بگیرم، و من به شدت از ریدلی الهام گرفتم. ما در اولین دور کارمان («گانگستر آمریکایی» در 2007) یک همکاری عالی داشتیم و حالا اینجا هستیم.

در حالی که واشینگتن با تونی اسکات، (برادر ریدلی) که سال 2012 درگذشت، در چند فیلم محبوبش از جمله «دژاوو» و «مردی در آتش» و «توقف ناپذیر»همکاری کرده بود، همچنان هیجان‌زده بود که سال‌ها پس از تجربه همکاری در فیلم «گانگستر آمریکایی» دوباره با ریدلی اسکات همراه شود.

واشینگتن افزود: بدیهی است که هر 2 فیلمسازان بزرگی هستند. نمی‌شود آنها را از دست بدهی. کار با هم در «گلادیاتور 2» برای من یادآور همان انرژی است که سر فیلمبرداری «روز تعلیم» وجود داشت.

وی درباره ریدلی اسکات افزود: او برای زندگی و فیلم بعدی‌اش هیجان دارد. او الهام‌بخش است. همه ما باید در 86 سالگی بتوانیم چنین احساسی داشته باشیم.

واشینگتن که در «گلادیاتور 2» در نقش یک دلال اسلحه ثروتمند که می‌خواهد امپراتور شود و حاضر است هر کاری انجام دهد تا به این جایگاه برسد، بازی کرده، نگفت ممکن است در چند فیلم‌ دیگر در آینده بازی کند.

«گلادیاتور 2» با بازی پل مسکال، پدرو پاسکال و جوزف کوین از 22 نوامبر اکران می‌شود.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان