یک منبع در حزب الله لبنان : یک عملیات فریب علیه اسرائیل انجام دادیم

در حمله اسرائیل به بیش از ۳۰ هدف، شهیدی نداشتیم زیرا آنها را تخلیه کرده بودیم. ارتش رژیم اشغالگر با حملات خود، به حمله انحرافی که ما انجام دادیم پاسخ داد و به همین دلیل پهپادهای ما موفق به عبو از آسمان منطقه شدند.

یک منبع در حزب‌الله لبنان از هدف قرارگرفتن مواضع مهم در شمال تل‌آویو در مرحله نخست پاسخ این جنبش به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد خود خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان در این باره به شبکه «العربی» اعلام کرد: اسرائیل موفق به حمله پیشگیرانه علیه ما نشد و اهدافی که اسرائیل از آن صحبت می‌کند در پاسخ به یک حمله گمراه کننده است که ما انجام دادیم.
 
این منبع گفت: ارتش اسرائیل موفق به رهگیری پهپادهای تهاجمی ما نشد و ما با پرتاب تعداد زیادی موشک موفق شدیم ارتش اسرائیل را گمراه کنیم.
 
وی همچنین اعلام کرد: ما دو هدف اصلی را در شمال تل آویو هدف قرار دادیم که متعاقبا آنها را اعلام خواهیم کرد.
 
این منبع ادامه داد: در حمله اسرائیل به بیش از 30 هدف، شهیدی نداشتیم زیرا آنها را تخلیه کرده بودیم. ارتش رژیم اشغالگر با حملات خود، به حمله انحرافی که ما انجام دادیم پاسخ داد و به همین دلیل پهپادهای ما موفق به عبو از آسمان منطقه شدند.
 
وی همچنین تاکید کرد: ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر خنثی کردن این حمله با نفوذ موفقیت‌آمیز پهپادهای مسلح ما رد می‌شود.
 
در همین راستا، شبکه المیادین نیز گزارش داد: مقاومت اسلامی یک هدف نظامی حیاتی را در عمق اراضی اشغالی و نه در حومه آن هدف قرار داد.
 
المیادین اعلام کرد: پاسخ مقاومت به ترور شهید فؤاد شکر علیرغم هشدار کامل اسرائیل برای مدت بیش از یک ماه موفقیت آمیز بود. ماهیت اصلی عملیات مقاومت، پهپادهایی است که یک هدف نظامی حیاتی را مورد اصابت قرار دادند و 320 موشک پرتاب شده برای منحرف کردن سامانه‌های گنبد آهنین و دیگر توانایی‌های دفع حمله بودند.
 
حزب‌الله لبنان صبح امروز اعلام کرد که مرحله نخست پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی خود را به پایان رساند.
 
در این مرحله از پاسخ، حزب‌الله 11 پایگاه و موضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان