تمهیدات اداره کل راهداری استان کرمان برای جابجایی زائران اربعین اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان اعلام کرد : حجم بالای زائران اربعین در مرزها برای بازگشت به استان موجب شده روزانه حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس برون شهری را به صورت یکسر خالی به مرزهای شلمچه و مهران از مبدا استان اعزام کنیم.

تمهیدات اداره کل راهداری استان کرمان برای جابجایی زائران اربعین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، علی عبداللهی افزود: تیم های این اداره کل از ابتدای طرح در مرز شلمچه مستقر شده اند و بر روند باز گشت زائران نظارت دقیق دارند لذا با توجه به ارتباط مستمر با آنها سعی وافر در تسریع برگشت زائران خواهیم داشت.

او گفت : تراکم زائران در مرزها طی روزهای آینده بیشتر خواهد شد و در صورت کمبود ناوگان عمومی تحت اختیار شرکت های مسافربری، از ظرفیت ناوگان معادن استان کرمان استفاده می کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان همچنین اعلام کرد : 30 هزار نفر زائر کرمانی تاکنون در قالب 965 سفر به وسیله ناوگان مسافربری جاده ای از اول ماه صفر به مرز شلمچه اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: بخش بزرگ اعزام سفرهای اربعین با ناوگان مسافربری عمومی برون شهری از مبدا شهرهای کرمان، سیرجان، زرند، بم، رفسنجان و شهربابک به مقصد شلمچه و بخش کمتر آن به مرز مهران انجام شده است.

عبداللهی اظهار داشت: اعزام از مبادی استان کرمان به مرزهای هدف‌ از روز پایانی مردادماه امسال کاهش یافت و با اعلام تیم های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در مرز های شلمچه و مهران مبنی تقاضای بالای زائران برای بازگشت، روزانه حدود 50 دستگاه اتوبوس به صورت تقریبا" یکسر خالی به سمت مرز های کشور عراق اعزام‌ شد که امروز این آمار به 80 دستگاه رسیده است.

وی افزود: همزمان با آغاز طرح اربعین، انجام سرویس های دربستی برای ناوگان مسافربری جاده ای استان ممنوع اعلام شد و مانند روال گذشته تاکید ما به شرکت های حمل ونقل مسافربری استان بر اولویت قراردادن ایمنی سفرها بوده است

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان