ستاره محبوب جایگزین سروش رفیعی می‌شود

هواداران پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر حضور و نمایش یاسین سلمانی در ترکیب تیم خود هستند.

ستاره محبوب جایگزین سروش رفیعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسین سلمانی که فصل گذشته جز آخرین نفراتی بود که به عنوان خرید تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه شد، خیلی زود توانست با نمایش درخشان خود در ترکیب این تیم جایگاه خاصی را بین هواداران به دست بیاورد.

با این حال یک مصدومیت سخت و تلخ او را مدت‌هاست که از ترکیب پرسپولیس دور کرده و خودش و هواداران این تیم برای بازگشت دوباره‌اش لحظه‌شماری می‌کنند. یاسین در بازی‌های پیش فصل به عنوان مهره مورداعتماد گاریدو فرصت زیادی داشت و اتفاقا نمایش خوبی برای اینکه نشان دهد بار دیگر در مسیر اوج و بازگشت قرار دارد، از خود به جا گذاشت.

با شروع فصل اما سرمربی اسپانیایی او را طی دو بازی ابتدایی حتی در لیست نیز قرار نداده و فرصتی برای نمایش نصیب یاسین سلمانی نشده است.

با این حال اکنون با اخراج سروش رفیعی در بازی قبلی مقابل تراکتور و البته مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی قطعا فرصت برای بازگشت یاسین سلمانی به لیست و شاید حتی ترکیب بازی نیز فراهم باشد. خصوصا اینکه گاریدو نشان داده برای انتخاب نفرات و چینش بازیکنان کاملا اهل سورپرایز کردن هست.

باید دید یاسین سلمانی در تمرینات پیش از جدال با فولاد خوزستان به شکلی عمل خواهد کرد تا نظر این مربی اسپانیایی را به خود جلب کند و برابر یحیی گل‌محمدی و فولاد خوزستان به ترکیب اصلی بازگردد یا خیر.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان