ذوب دستکش طلا!

سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی لیگ بیست و چهارم را خوب آغاز کردند.

ذوب دستکش طلا!

ایمان گودرزی؛ لیگ بیست و چهارم به هفته سوم خودش رسید و سرمربیان کم کم ترکیب اصلی خود را برای ادامه مسابقات پیدا کرده اند. یکی از پست هایی که در لیگ جدید شاهد تغییرات زیادی در آن بودیم شماره یک تیم‌ها بود. حسین حسینی در لیگ بیست‌وسوم عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد همراه با حسین پورحمیدی، بیشترین تعداد کلین‌شیت فصل را ثبت کند و صاحب دستکش طلایی لیگ شوند. اما شروع لیگ جدید سرنوشت عجیبی برای دو گلر برتر لیگ گذشته ایجاد کرد.

دو بازی بدون کلین شیت

پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، سرنوشت حسینی در استقلال مشخص نبود و شایعه جدایی او از جمع آبی‌پوشان پایتخت شنیده می‌شد. سیدحسین درخواست‌هایی از مدیریت استقلال داشت که عملی نشده بود و برای همین این بازیکن در آستانه جدایی از آبی‌ها قرار داشت. شایعه جدایی سیدحسین، آبستن حواشی جدیدی برای استقلال بود. هلدینگ خلیج فارس که گمان می‌کرد کار حسینی در استقلال تمام شده، بدون مشورت با جواد نکونام سراغ جذب وردان کیوسفسکی رفت؛ دروازه‌بانی که هیچ‌وقت مورد تایید نکونام قرار نگرفت و حالا فرشید سمیعی به‌دنبال فسخ قرارداد این بازیکن است.

ذوب دستکش طلا!

با تمام این اتفاقات وظیفه حفاظت از دروازه آبی ها در فصل جدید نیز بر دوش سید حسین قرار گرفت اما تا این لحظه به نظر می رسد خبری از آن سید سرحال درون دروازه آبی‌ها نیست. استقلال در دو دیدار ابتدایی خود برابر شمس‌آذر قزوین و ملوان قرار گرفت و موفق نشد دروازه خود را بسته نگه دارد. حسینی در این دو مسابقه چندین واکنش خوب از خود نشان داد اما درنهایت نتوانست کلین‌شیتی را ثبت کند. در بازی با شمس‌آذر قزوین، دروازه سیدحسین روی یک ضربه پنالتی باز شد و اگر اشتباه رافائل سیلوا نبود، شاید حسینی فصل را با کلین‌شیت آغاز می‌کرد. دروازه‌بان استقلال امید داشت در دیدار با ملوان اولین کلین‌شیت فصل را تجربه کند اما باز هم روی اشتباه خط دفاعی استقلال، مجدداً توپ به تور دروازه سیدحسین حسینی چسبید تا کلین‌شیت فعلا با سید قهر باشد. حسینی برای اولین کلین‌شیت، حداقل یک هفته دیگر باید صبر کند و این درحالی است که هنوز بازی‌های سخت استقلال از راه نرسیده است.

تا اطلاع ثانوی روی نیمکت

با حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، حسین پورحمیدی دروازه‌بان فصل گذشته این تیم که دو سال از قراردادش با تی‌تی‌ها باقی مانده، حاضر به حضور در تمرینات نشد و حتی اردوی این تیم در ترکیه را هم از دست داد. پورحمیدی تلاش زیادی داشت تا حداقل مجوز جدایی قرضی خود از تراکتور را بگیرد و حتی با آلومینیوم هم به توافق رسیده بود. تراکتوری‌ها هم گویا راضی به جدایی قرضی پورحمیدی شده و از وی خواسته بودند با تمدید یک سال از قراردادش، به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود و به همین دلیل در اواخر اردوی ترکیه از احسان مرادیان، دروازه‌بان دوم فصل گذشته خود که قراردادش به پایان رسیده بود، خواسته بودند که در تمرین حاضر شود.

ذوب دستکش طلا!

با این وجود پورحمیدی تمایلی به تمدید قراردادش نداشت تا این دروازه‌بان در تراکتور ماندنی شود و در نهایت هم مرادیان با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران تراکتور خداحافظی کرد. با شروع لیگ بیست و چهارم همان طور که انتظار می‌رفت علیرضا بیرانوند گلر یک اسکوچیچ شد و پورحمیدی روی نیمکت این تیم نشست. باید ببینیم در ادامه فصل یکی از بهترین دروازه بان های فصل بعد چه سرنوشتی خواهد داشت. منتظر لغزش بیرو یا جدایی در نیم فصل؟

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان