شکست خیبر مقابل سپاهان در ثانیه های پایانی

دیدار دوم تیم خیبر خرم آباد در لیگ برتر برگزار شد و در حالیکه میزبان بود از پس تیم سپاهان اصفهان برنیامد و در ورزشگاه تختی با نتیجه دو بر یک از میهمان صاحب عنوان خود شکست خورد.

شکست خیبر مقابل سپاهان در ثانیه های پایانی

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، جمعه شب دوم شهریور در ورزشگاه تختی خرم آباد اولین میزبانی لیگ برتر تیم فوتبال خیبر رقم خورد و در حالیکه همه بلیط های بازی بفروش رسیده بود تا شهروندان خرم آبادی موفقیت تیم خیبر را به نظاره بنشینند اما در نهایت خیبر از تیم پر ستاره سپاهان شکست خورد.

در دقایق نخست بازیکان خیبر بازی را هجومی شروع کردند و چند موقعیت بدست آوردند تا اینکه سرانجام در پی خطای مدافع تیم سپاهان، میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد که کاپیتان خیبر با ضربه ای محکم و حساب شده، توپ را به تور دروازه سپاهان چسباند.
برغم موقعیتهای نصف و نیمه ای که پس از گل برای دو تیم ایجاد شد اما بازی در نیمه اول با همان تک گل مهرداد قنبری به سود خیبر پایان یافت و دو تیم برای استراحت و برنامه‌ریزی نیمه دوم به رختکن رفتن رفتند.
از لحظه ای که داور در نیمه دوم در سوت آغاز نیمه دوم دمید سپاهانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات خطرناکی بر دروازه خیبر تدارک دیدند و اواسط نیمه دوم و در دقیقه 68 امین حزباوی با ضربه سر بازی را به تساوی کشاندند.

حملات زهر دار سپاهان کماکان ادامه داشت، البته خیبر هم در صحنه هایی صاحب موقعیت شد که مهاجمان این تیم فرصتهای گلزنی را از دست دادند. در نیمه دوم داور 7 دقیقه وقت تلف شده لحاظ نمود و در حالیکه تماشاچیان منتظر سوت پایان بازی و تقسیم امتیازات بین خیبر و سپاهان بودند، جواد آقایی پو مهاجم فرصت طلب سپاهان در دقیقه پایانی وقت اضافه با شوت خود در محوطه جریمه، سپاهان را به گل دوم و کسب سه امتیاز ارزشمند رساند.
گل سپاهان در لحظات پایانی بازی کام تماشاگران لرستانی را تلخ نمود و خیبر نتوانست امتیازی از این بازی بدست آورد.


مالکیت توپ در طول بازی اغلب در اختیار تیم سپاهان بود که از بازیکنان مطرح و با کیفیتی بهره می برد.
در موقعیت هایی که سپاهانی ها در نیمه دوم بازی بدست آوردند دو بار دیرک دروازه خیبر به لرزه درآمد.
تیم فوتبال خیبر خرم آباد از دو بازی نخست لیگ با احتساب یک پیروزی و یک شکست سه امتیاز کسب نموده و امیدوار است در هفته آینده بتواند از «ذوب آهن» دیگر تیم همشهری «سپاهان» امتیاز بگیرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان