رسانه‌ها در جهاد تببین نقش مهمی دارند

سردار نجفوند گفت: رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین تأکید دارند و رسانه‌ها نیز با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که از آنها برخوردار هستند می‌توانند در این موضوع نیز به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

رسانه‌ها در جهاد تببین نقش مهمی دارند

سردار علی نجفوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها مسئولیت سنگینی بر عهده دارند که این مسئولیت و نقش آنها کمتر از رزمندگانی که در خط مقدم هستند، نیست.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین تأکید دارند و رسانه‌ها نیز با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که از آنها برخوردار هستند می‌توانند در این موضوع نیز به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار غزه تصریح کرد: آمار شهدای اصحاب رسانه از آغاز جنگ علیه غزه به بیش از 170 نفر رسیده که این نشان می‌دهد رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین و بی‌شک اگر نبود این حضور میدانی که بعضا به شهادت آنها ختم شد دنیا هرگز از جنایات این رژیم غاصب مطلع نمی‌شد و همچنان خوی شیطانی آن برای مردم در سراسر جهان آشکار نمی‌شد و این اطلاع رسانی باعث جریحه دار شدن مردم کشور های جهان شده و حتما عاقبت آن شکست و خواری این رژیم سفاک خواهد بود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان