بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در هفته دولت امسال افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در هفته دولت امسال ۱۰ پروژه آبرسانی روستایی و ۲ پروژه شهری با اعتبار مجموع ۴۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

بیش از 470 میلیارد ریال پروژه آبرسانی در هفته دولت امسال افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه اجرای مخزن 2 هزار مترمکعبی حسن آوله مریوان با ظرفیت تأمین آب به میزان 50 لیتر در ثانیه و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با هزینه 150 میلیارد ریال برای جمعیت 20 هزار نفری این منطقه شهر مریوان و چاه نیمه عمیق با 150 متر خط انتقال و توان تأمین آب به میزان 20 لیتر بر ثانیه با هزینه 25 میلیارد ریال برای جمعیت 6 هزار نفری شهر سروآباد، پروژه هایی است که در هفته دولت در بخش شهری به بهره برداری می رسد. 
وی افزود: آبرسانی به 10 روستا در شهرستان های سنندج 5 روستا، دیواندره 2 روستا، دهگلان، کامیاران و سروآباد، هرکدام یک روستا در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای آبرسانی به این 12 روستا 300 میلیارد ریال است و در مجموع 2817 نفر را از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره مند می کند.

فرهاد خاطرنشان کرد: طی هفته دولت در مجموع این 12 پروژه شهری و روستایی، 28 هزار و 817 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره مند خواهند شد.
فرهاد ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه ها زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر مردم استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب فراهم شود.                                             46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان