سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه سوم بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت را دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با بررسی و احصا صورت گرفته از سوی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه سوم بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت را به خود اختصاص داد.

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه سوم بیشترین پروژه افتتاحی هفته دولت را دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، محمدرضا قاسمی با اشاره به احصا و جمع‌بندی پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت  در بخش کشاورزی در سطح استان‌های سراسر کشور اظهار داشت: بر اساس این جمع‌بندی استان سمنان با افتتاح 135 پروژه رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: بر اساس این گزارش استان خراسان رضوی با 233 پروژه و استان سیستان و بلوچستان با 209 پروژه رتبه‌های اول و دوم پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت را کسب کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: وزارت جهاد کشاورزی امسال استان‌ها را بر اساس تعداد پروژه‌ها قابل افتتاح و اعتبارات هزینه شده رتبه بندی کرده است و بر این اساس نیز استان سوم از نظر تعداد پروژه‌های افتتاحی در جایگاه سوم سراسر کشور قرار گرفته است.

شایان ذکر است: رتبه‌بندی بخش‌های کشاورزی بر اساس تعداد پروژه و بر اساس اعتبار هزینه شده و رتبه‌بندی استان‌ها بر اساس تعداد پروژه و اعتبار هزینه شده انجام شده و بر این اساس بخش‌ها و استان‌های برتر در این حوزه از سوی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد معرفی شدند.

گفتنی است: در مجموع 2 هزار و 335 پروژه در هفته دولت در بخش کشاورزی کشور افتتاح می‌شود.

با افتتاح این پروژه‌ها 262 هزار و 219 خانوار در سطح کشور بهره‌مند می‌شوند.

قابل ذکر است: در هفته دولت پروژه‌های متعددی در  بخش‌های مختلف مانند آب و خاک با تعداد یکهزار و چهار مورد، باغبانی 252 مورد و تولیدات دامی 232  مورد افتتاح می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان