حباب سکه ریخت/ دلایل رشد قیمت طلا اعلام‌شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره حباب قیمتی سکه گفت: حباب سکه در مجموع در طول هفته پایانی مرداد ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت و به هفت میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

حباب سکه ریخت/ دلایل رشد قیمت طلا اعلام‌شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نادر بذرافشان در خصوص ارزیابی وضعیت بازار طلا و سکه در هفته پایانی مردادماه اظهار داشت: در این هفته بازار سکه و طلا هم نوسان در قیمت ها بود به طوری که هم افزایش و هم کاهش قیمت ها ثبت شد.

وی با بیان اینکه بهای جهانی هر اونس طلا در بازارهای بین امللی با کاهش 15 دلاری روبرو بود، افزو: بهای هر اونس طلا در این بازارها به 2 هزار و 493 دلار رسیده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: در بازارهای داخلی در طول هفته در مجموع فقط روند افزایشی قیمت‌ها را داشتیم که در طول هفته هر گرم طلای 18 عیار با 119 هزار تومان افزایش 3 میلیون 580 هزار تومان شد.

بذرافشان گفت: در بازار سکه هم‌ افزایش قیمت داشتیم به‌طوری‌که سکه طرح جدید با یک میلیون و 250 هزار تومان در طول هفته افزایش داشت و آخرین قیمت آن به 42 میلیون 350 هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: همچنین سکه طرح قدیم در طول هفته با 750 هزار تومان افزایش قیمت روبرو شد و آخرین قیمت آن نیز 37 میلیون و 650 هزار تومان بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: نیم‌سکه نیز در طول هفته 650 هزار تومان افزایش قیمت داشت و آخرین قیمت آن 23 میلیون و صد هزار تومان بود.

بذرافشان خاطرنشان کرد: ربع‌سکه هم با 550 هزار تومان افزایش قیمت همراه شد و آخرین قیمت آن 15 میلیون و صد هزار تومان بود.

وی گفت: سکه یک گرمی بانک مرکزی هم در طول هفته 200 هزار تومان افزایش قیمت داشت و آخرین قیمت آن هفت میلیون و صد هزار تومان بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره حباب قیمتی هم ادامه داد: حباب سکه در طول هفته نوسان داشت؛ ولی در مجموع در طول هفته 150 هزار تومان کاهش حباب داشت و آخرین قیمت حباب سکه هم هفت میلیون و 350 هزار تومان بود.

بذرافشان با بیان اینکه فقط حباب سکه 150 هزار تومان کاهش داشت و طلا و سکه افزایشی بودند، وضعیت حاکم بر بازار طلا را رکودی دانست و ابراز امیدواری کرد که با پایان ماه صفر شرایط بهبود یابد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه در دو ماه گذشته نوسان افزایشی در بازار بین یک تا سه درصد بوده که طبیعی است، اظهار داشت: احتمال کاهش قیمت ها بسیار کم است.

بذرافشان با یادآوری اینکه برخی تحلیلگران پیش بینی کرده اند که بهای هر اونس تا پایان سال جاری میلادی به سه هزار دلار خواهد رسید، افزود: بازار داخلی طلا علاوه بر بهای جهانی طلا، تحت تاثیر متغیرهای مختلفی از جمله عرضه و تقاضاست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان کرد: نوسان‌ در بازار ارز سبب شد تا در این هفته با وجود کاهش 15 دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی، افزایش قیمت طلا را در بازار تجربه کنیم.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان