جزئیات رسمی جدید جدایی جنیفر لوپز از بن افلک/ عکس

براساس اسناد دادگاه که به دست رسانه‌ها رسیده جنیفر لوپز روز سه‌شنبه در دادگاهی در لس آنجلس بدون حضور وکیل درخواست طلاق کرد. در اسناد دادگاه تاریخ جدایی ۲۶ آوریل ذکر شده است.

جزئیات رسمی جدید جدایی جنیفر لوپز از بن افلک/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جنیفر لوپز و بن افلک ستارگان هالیوود بعد از دو سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند. لوپز پس از ماه‌ها شایعه جدایی رسماً از بن افلک درخواست طلاق داد.

به گزارش روزیاتو، براساس اسناد دادگاه که به دست رسانه‌ها رسیده جنیفر لوپز روز سه‌شنبه در دادگاهی در لس آنجلس بدون حضور وکیل درخواست طلاق کرد. در اسناد دادگاه تاریخ جدایی 26 آوریل ذکر شده است.

رابطه عاشقانه آنها بعد از همکاری در فیلم جنایی-کمدی «گیگلی» در سال 2002 شروع شد. آنها قصد داشتند در همان سال ازدواج کنند اما اوایل سال 2004 به روابط خود پایان دادند.

با این حال رابطه این زوج که نشریات زرد به آنها لقب «بنیفر» را داده‌اند در سال 2021 از سر گرفته شد. آنها ازدواج خود را در جولای 2022 در لاس وگاس رسمی و ماه بعد جشن عروسی مجللی در املاک افلک در جورجیا برگزار کردند.

لوپز 55 ساله بعد از اعلام ازدواج خود در وگاس با افلک گفت: «عشق زیباست. عشق مهربان است. و معلوم شد که عشق صبور است و 20 سال صبر کرده است.»

این چهارمین ازدواج ناموفق جنیفر لوپز و دومین ازدواج ناموفق بن افلک است.

افلک، 52 ساله، قبلا با جنیفر گارنر، هنرپیشه، ازدواج کرده بود که چند سال بعد از آشنایی آنها روی صحنه فیلم سال 2001 پرل هاربر بود. آنها که سه فرزند دارند در سال 2015 بعد از یک دهه از هم جدا شدند.

جنیفر لوپز نیز از ازدواج خود با مارک آنتونی دو فرزند دارد که در این مدت به بن افلک نزدیک شده بودند. همچنین فرزندان این دو ستاره نیز در این مدت رابطه نزدیکی با یکدیگر ایجاد کردند.

در چند ماه اخیر شایعات زیادی درباره مشکلات زناشویی این دو و جدایی قریب‌الوقوع‌شان شکل گرفت. حضور این دو ستاره بدون حلقه ازدواج و رابطه سرد جنیفر و بن در انظار عمومی به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.

منابع نزدیک ماه‌ها پیش گزارش داده بودند که این زوج جدا از هم زندگی می‌کنند و ممکن است عمارت 60.85 میلیون دلاری خود را بفروشند.

درآمدهای فردی جی‌ لو و بن از دو سال گذشته چه از پروژه‌های سینمایی و چه از معاملات برندهای بزرگ، اموال مشترک تلقی می‌شود.

جنیفر لوپز که دارایی خالصش 400 میلیون دلار گزارش شده از زمان ازدواج با بن چهار فیلم منتشر ساخته است، از جمله پروژه 20 میلیون دلاری «این من هستم… حالا: یک داستان عاشقانه»، که داستان احیای رابطه عاشقانه این زوج را مستند کرده است.

جزئیات رسمی جدید جدایی جنیفر لوپز از بن افلک/ عکس

او خط تولید کوکتل دلولا را در سال 2023 راه اندازی کرد و قرار بود یک تور جهانی را برای حمایت از آخرین آلبومش «این منم… حالا» آغاز کند که لغو شد.

بن افلک بازیگر برنده اسکار که دارایی خالص گزارش شده‌اش 150 میلیون دلار است پس از ازدواج دومش در فیلم‌های هوا (2023) و هیپنوتیزم (2023) بازی کرده است. او همچنین اخیراً ساخت دنباله‌ای بر فیلم «حسابدار» را به پایان رسانده است.

این زوج همچنین در حال کار بر روی پروژه مشترک «توقف‌ناپذیر» بودند که بن افلک در کنار دوست صمیمی‌اش، مت دیمون، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته و جنیفر در میان ستاره‌های آن قرار دارد.

ادعا می‌شود که پرونده طلاق جنیفر در بحبوحه دعوای حل نشده او و بن بر سر پول است.

همچنین گفته می‌شود که افلک، که به خاطر ترجیح به حفظ حریم خصوصی‌اش شناخته‌شده است، از عشق لوپز به قرار گرفتن در کانون توجه، که منبع بالقوه اصطکاک آنها بوده، ناراضی بوده است.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان