اقدام جالب پلیس برای جلب رضایت عراقی‌ها در مرز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با تلاش همه دستگاه‌ها از قبیل وزارت راه، سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس و انتظامی همه چیز برای اینکه زائران به راحتی به کشور بازگردند، فراهم است.

اقدام جالب پلیس برای جلب رضایت عراقی‌ها در مرز

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از مواکب مرز شلمچه اظهار کرد: همان گونه که آمار نشان می‌دهد از امروز روند بازگشت زائران بیشتر از رفت شده؛ اما همچنان بالغ بر یک میلیون و 400 هزار زائر در کربلا، مسیر کربلا و یا در مسیر بازگشت به مرزهای هفتگانه هستند.

وی با بیان اینکه مرز شلمچه دومین مرز پُر تردد زائران است، افزود: با تلاش همه دستگاه‌ها از قبیل وزارت راه، سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس و انتظامی همه چیز برای اینکه زائران به راحتی به کشور بازگردند فراهم است.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز امیدواری کرد: زائرانی که باز می‌گردند و از ناوگان شخصی استفاده می‌کنند قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند تا حادثه‌ای در پیش نداشته باشند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار رادان در خصوص کشف جرایم بیان کرد: قوانین کشور عراق در رابطه با برخی داروها متفاوت است که با اطلاع‌رسانی صورت گرفته و همکاری مردم در حقیقت پیشگیری شد تا اینکه برخوردی انجام شود و چنانچه کسی که موادمخدر حتی برای مصرف داشت مجبور می‌شدیم از سفر آن جلوگیری کنیم تا آن طرف دستگیر نشود و رضایت کشور عراق بیشتر حاصل شود که امیدوار هستیم سال دیگر به هیچ عنوان شاهد این موضوع نباشیم.

233233 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان