ایده های جذاب برای پوشاندن علمک گاز

حضور یک عنصر اضافه در طراحی داخلی و فضای منزل مانند علمک گاز قطعا حسابی مسبب رنجش و دغدغه شما می شود، چه بسا حذف آن نیز شدنی نیست و در صورت ممکن بودن هم بسیار سخت و هزینه بر و زمان بر است. پس چه باید کرد؟ در ادامه ایده هایی زیبا و خلاقانه از پوشاندن علمک گاز را توضیح و نمایش می دهیم.

ایده های جذاب برای پوشاندن علمک گاز

برخی بی دقتی ها در معماری ساختمان ها موجب آسیب رسیدن به زیبایی طراحی و نمای داخلی می شوند، بنابراین در صورتی که منزل شما به دلیل رعایت نشدن یکی از اصول معماری همچون وجود لوله ها، علمک گاز ظاهر بدی پیدا کرده است، بهتر است با الگو گرفتن از ایده ها و نیز افزودن خلاقیت خود به آن، این مشکل را برطرف نمایید. در این مطلب با ارائه چند راهکار و ایده برای پوشاندن علمک گاز شما را در این مسیر همراهی و راهنمایی می کنیم.

مخفی کردن علمک گاز درون خانه

ایده هایی خلاقانه و کاربردی برای پوشاندن علمک گاز

به طور کلی جهت مخفی نمودن و پوشاندن علمک گاز، لوله گاز و سایر مشکلات معماری اینچنینی در فضای داخلی خانه، با استفاده از روش برجسته تر نمودن علمک و لوله و … بهره ببرید؛ به این صورت که از رنگهای دارای تضاد و برجسته بهره ببرید.در ادامه ایده هایی کاربردی برای پوشاندن علمک گاز را تقدیمتان می کنیم.

چگونه به بهترین شکل علمک گاز را بپوشانیم؟

مخفی کردن و پوشش دادن علمک گاز

باکس های تزیینی

می توانید از شلف چوبی جهت پوشاندن و مخفی نمودن علمک گاز بهره ببرید،انواع مختلفی از مدل شلف چوبی با طرح و اندازه های متفاوت وجود دارند می توانید بسته به سلیقه و نیز طراحی و دکوراسیون فضای موجود انتخاب نمایید. خلاقیت داشته باشید، باکس تزیینی به شکل باکس جا کلیدی و نیز باکس پرنده بهره ببرید.

چگونه به بهترین شکل علمک گاز را بپوشانیم؟

ریسه گل و گیاهان رونده

یکی از ایده های جالب و کاربردی برای پوشاندن علمک گاز، استفاده از ریسه گل و یا همان «گیاه پتوس» می باشد، شما می توانید این گیاه زیبای ریسه ای را به دور علمک بپیچانید و یا پس از گذاشتن گلدان در جعبه چوبی، گیاه در حال رشد را به طرف علمک کشانده و علمک گاز را با آن مخفی نمایید.

غیر از گیاه پتوس، بسته به میزان نور فضا و نیز فضا می توانید از انواع گیاهان آویزی جهت مخفی نمودن علمک گاز استفاده کنید.

پوشاندن علمک گاز با چند روش کاربردی

مخفی کردن و پوشش دادن علمک گاز

ایده هایی جذاب از پوشاندن علمک گازچراغ دیواری گازی مدرن

به طور کلی ایده استفاده از وسایل آنتیک و اکسسوری های کلاسیک و پر از نوستالژی می تواند برای تزیین منزل و نیز تزیین دیوار و حتی تزیین و پوشاندن علمک گاز کاربردی و جذاب به شمار رود.چراغ های دیواری گازی شیک و دارای تناسب با رنگ دیوار بیابید و از آن در نقش یک دکوری و اکسسوری منحصر به فرد برای فضایی با علمک گاز استفاده نمایید.

کلاه

یادتان می آید در زمستان به سر آدم برفی ها کلاه می گذاریم، کلاه گذاشتن کار ناپسندی است که در امر دیزاین و تزیینات منزل، برعکس بسیار هم پسندیده و جذاب می باشد.می توانید جهت تزیین دیواری که علمک گاز بر روی آن قرار دارد، یک کلاه زیبا بگذارید و یا مجموعه ای از کلاههای کلاسیک و مدرن را برای دیزاین دیوار انتخاب نمایید.

پوشاندن علمک گاز با چند روش کاربردی

چند ایده جهت پوشاندن لوله گاز

یکی دیگر از نقص های معماری، وچود لوله ها در دیوار و نمایان بودن آن است. ایده های مختلف زیادی از جمله استفاده از پوشش های لوله گاز، استفاده از محفظه های لوله گاز، استفاده از درختچه های کوچک یا گیاهان رونده، استفاده از نقاشی و تابلو، استفاده از آینه ها، استفاده از کاشی ها، استفاده از نرده ها، استفاده از شلف و قفسه، استفاده از کتابخانه را امتحان کنید.

مخفی کردن علمک گاز درون خانه  ایده هایی کاربردی از پوشاندن علمک گاز  پوشاندن علمک گاز با چند روش زیبا

ایده هایی زیبا از پوشاندن علمک گاز  مخفی کردن و پوشش دادن علمک گاز  مخفی کردن علمک گاز درون خانه

و اما در نهایت به عنوان سخن آخر می توانیم بگوییم می توانید از خلاقیت و سلیقه خود برای پوشاندن علمک گاز و نیز تزیین این بخش از منزل که تاثیر اساسی و چشمگیری در فضای کل خانه می گذارد، بهره ببرید.همچنین از ایده هایی که در این مطلب با شما به اشتراک گذاشتیم، الهام گرفته و به کار ببندید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان