ایده های جذاب استایل برای کویر گردی خانم ها و آقایان

همانطور که می دانید یکی از سفرهای بسیر پرطرفدار در بین اکثر افراد رفتن به کویر می باشذ که انتخاب لباس مناسب برای کویر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین خاطر، در این مقاله شما را با استایل برای کویر آشنا می کنیم.

ایده های جذاب استایل برای کویر گردی خانم ها و آقایان

یکی از دغدغه افرادی تمایل به کویر رفتن دارند این است که چه لباسی را بپوشند  و بهتر است بدانید باید لباسی را انتخاب کنید که از کم آبی بدن، آفتاب سوختگی و گرما زدگی جلوگیری نمایید بنابراین، اگر شما تمایل دارید به کویر سفر کنید و به دنبال استایل مناسب هستید بهتر است تا پایان مطلب استایل برای کویر همره ما باشید.

تیپ مناسب کویر شیک

استایل مناسب برای کویر

شاید این سوال برای شما نیز پیش از رفتن به کویر پیش آیید که باید چه لباس هایی را بپوشید و  و باید اصولی را یاد بگیرید که عشایر بیابانی قرن ها به منظور پیشگیری از کم آبی و گرما زدگی در آب و هوای خشک از آن استفاده می کنند و  باید بدانید که گرما یکی از عوالمل خطری است که باید قبل از سفر در نظر داشته باشید بنابراین، بهتر است با لباس های مناسب کویر آشنا شوید.

پیراهن های آستین بلند

یکی از بس های مناسب کویر پیراهن های آستین بلند می باشد که در زمان پیاده روی در کویر گزینه مناسبی می باشد و باعث کاهش تعریق و در نتیجه ذخیره آب بیشتری در بدن می شود و به دلیل اینکه عرق کردن  به منظور آزاد کردن گرما می باشد استفاده از پیراهن های آستین بلند ضد رطوبت گرما را از پوست تان دور کرده و سریع تر خشک شدن عرق کمک می کند که پیراهن های آستین بلند دارای انواع مختلفی هستند و به منظور پیاده روی در صحرا لباس آستین بلند دکمه  دار کلاسیک گزینه مناسبی است

شلوارهای قابل تبدیل

در کویر استفاده از لباس هایی که به راحتی قابل تعویض باشند ضروری می باشد و به دلیل اینکه آب و هوا قابل پیش بینی نیست که یکی از لباس های مناسب کویر در بین اکثر کویرنوردان شلوار زیپ آف و قابل تبدیل است.

جوراب

از دیگر لباس های ضروری به منظور رفتن به کویر استفاده از جوراب است  که یک جوراب بلند یا سایر جوراب های پارچه ای که سریع خشک می شوند مناسب هستند  که باعث پوشاندن مچ پا، دور نگه داشتن شن  و محافظت از کفش ها پیاده روی شما در برابر ساییدگی می شود و همچنین جوراب های فتیله ای پاهای شما را خشک و باعث محافظت از پاهایتان در برابر رطوبت و تاول می شود.

انتخاب کفش پیاده روی مناسب

همانطور که می دانید زمین کویر مکان سختی به منظور پیاده روی است از این رو انتخاب کغش مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین، کفشی را انتخاب کنید که به منظور مقابله با سنگ ها، خارها و دیگر موارد ناشناخته مناسب باشد و همچنین قابلیت تنفس نیز داشته باشد و رنگ مناسبی را انتخاب کنید زیرا رنگ های تیره باعث جذب کرما و رنگ های روشن گزما را منعکس می کنند.

خاص ترین استایل برای کویر

بارانی

اگرچه باران در صحرا نادر می باشد ما بهتر است یک کت بارانی سبک را همراه خود  داشته باشید و این ژاکت بارانی از شما را در برابر شن و ماسه در روزهای بادی محافظت می کند.

لوازم جانبی ضروری برای سفر به کویر

علاوه بر انتخاب لباس مناسب بهتر است یک سری لوازم جانبی ضروری را نیز در زمان رفتن به کویر همراه خود داشته باشید که از چشم و پوست تان در کویر محافظت نمایید که این لوازم عبارتند از :

کلاه لبه پهن :

به منظور پیشگیری از آفتاب سوختگی استفاده از کرم ضد آفتاب روی صورت و گوش می باشد که ضد آفتاب مورد نظرتان با سطح SPF حداقل 50+ و همچنین از یک کلاه لبه پهن نیز استفده نمایید  و البته کلاه های آفتابی زیادی وجد دارند که دارای محافظ داخلی UV، دریچه های مشبک به منظو تنفس و حتی شنل های گردن هستند.

BUFF :

از دیگر لوازم جانبی به منظور رفت به کویر BUFF می باشد که می توانید به منظور جلوگیری از وارد شدن عرق به چشم هایتان آن را دور سرتان ببندید   یا در شرایط باد موهایتان پراکنده نشود و همچنین می توانید به منظور محافظت از خود در زمان طوفان شن با استفاده از آن به منظور پوشاندن بینی و دهن تان استفاده نمایید و یا می تونید در آب بمالیدتا باعث خنک شدن تان شود.

عینک آفتابی :

به منظور محافظت از چشم هایتان در برابر باد از یک عینک آفتابی خوب با درجه اشعه ماوراء بنفش بالا استفاده نمایید و در واقع عینگ آفتابی پلاریز در کویر به خوبی کار می کند و  منجر به دور شدن نور از چشم هایتان می شود.

استایل برای کویر زیبا

دستکش :

در زمان پیاده روی کویر استفاده از کرم ضد آفتاب روی دست ها گزینه مناسبی است و اکثر کوهنوردان که میله های کوهنوردی حمل می کنند دستکش های صحرایی خریداری می کنند تا از دست هایشان  در برابرر نورد خورشید محافظت نمایند

چتر :

از دیگر وسایل ضروری جانبی در زمان سفر به کویر چتر می باشد و همانطور که می دانید سایه  در کویر وجود ندارد از این رو، سایه چتر باعث خنک شدن تان می شود  و کمتر عرق می کنید و در نتیجه با کمتر عرق کردن بدن تان کمتر دچار کم آبی می شود.

 

تیپ مناسب کویر لاکچری

مدل استایل مناسب کویر

متفاوت ترین استایل برای کویر

تیپ مناسب کویر دخترانه و زنانه

زیباترین استایل برای کویر

مدل تیپ برای کویر

انواع مدل تیپ مناسب کویر

مدل تیپ لاکچری برای کویر

مدل تیپ لاکچری مناسب کویر

تیپ دخترانه و زنانه مناسب کویر

مدل تیپ خاص مناسب کویر

تیپ زنانه و مردانه مناسب کویر

مدل تیپ زیبا مناسب کویر

مدل استایل مناسب کویر

مدل متفاوت تیپ برای کویر

تیپ خاص مناسب کویر

مدل لاکچری تیپ برای کویر

تیپ منحصر به فرد برای کویر

مدل خاص تیپ برای کویر

تیپ زنانه مناسب کویر

انواع مدل تیپ برای کویر

تیپ اسپرت زنانه مناسب کویر</p>

مدل تیپ خاص برای کویر

تیپ دخترانه و زنانه مناسب کویر

مدل تیپ زیبا برای کویر

مدل تیپ مناسب کویر

مدل تیپ لاکچری برای کویر

مدل تیپ مردانه کویر

مدل تیپ برای کویر در رنگ زیبا

تیپ اسپرت مردانه مناسب کویر

مدل زیبا تیپ برای کویر

شما دوستان می توانید با کلیک بر روی استایل برای افراد قد کوتاه  و استایل با شلوار جین فاق بلند  تیپ های مختلفی را مشاهه نمایید و  همچنین می توانید با ایده آن ها تیپ های منحصر به فردی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان