عکس؛ کسب و کار جدید رونالدو در آسیا چیست؟

شاید کریستیانو رونالدو با سرمایه گذاری در حوزه ظروف غذا خوری ثروتش را افزایش ندهد اما احتمالا این تجارتش از ارزمجازی برای خیلی ها قابل قبول تر باشد!

عکس؛ کسب و کار جدید رونالدو در آسیا چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته است که در شرکت با شرکت پرتغالی "ویستا آلگره" به تولید ظروف غذاخوری روی بیاورد. این شرکت به تازگی 200 سالگی تاسیس خود را جشن گرفته است. کریستیانو رونالدو 10 درصد از سهام این شرکت پرتغالی و 30 درصد از سهام شعبه اسپانیایی آن را خریده است. هدف از این شراکت این است که این کمپانی بتواند فعالیت خود را در آسیا گسترش بدهد و از محبوبیت کریستیانو رونالدو برای افزایش فروش خود در کشورهای آسیایی استفاده کند. 

کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست که در حوزه های مختلفی سرمایه گذاری کرده است، از املاک گرفته تا ارز مجازی، هتلداری، کاشت مو و ... خیلی از حوزه های دیگر و حالا به سراغ سرمایه گذاری در حوزه ظروف غذایی رفته است. 

عکس؛ کسب و کار جدید رونالدو در آسیا چیست؟

رونالدو در سال گذشته با درآمد سالانه 260 میلیون یورو به پردرآمدترین ورزشکار جهان تبدیل شد که 200 میلیون یورو از آن مربوط به حقوقش در النصر است و 60  میلیون یورو به دنبال درآمد تبلیغاتی. وی اخیرا به سهامدار اصلی یک گروه رسانه ای بزرگ در پرتغال تبدیل شده است و کانال یوتیوب شخصی خود را هم راه اندازی کرده و ساخت محتوا برای آن را آغاز کرده است. 

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان