عضو شورای شهر کرج: اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط پرتردد شهر با مخاطرات فنی و اجتماعی روبه‌روست

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به سه محور در دست ساخت شهدای غزه، میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط پرتردد شهر قطعا با مخاطرات فنی و اجتماعی روبه‌روست.

عضو شورای شهر کرج: اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط پرتردد شهر با مخاطرات فنی و اجتماعی روبه‌روست

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ مریم قهرمانی صارم در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج به تقاطعات در حال ساخت سطح شهر اشاره کرد و اظهارداشت: همزمانی اجرای چند پروژه با میانگین مسافت 2 کیلومتر آنهم در شریان‌های اصلی شهر قطعا بر حجم مخاطرات مذکور خواهد افزود و البته تامین مالی ‌پروژه‌ها نیز بحث قابل تاملی ست که پروژه را بتوان منطبق بر زمان اجرایی پیش‌بینی‌شده راهبری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: بنده مخالف اجرای همزمان این سه پروژه به دلایل مذکور بودم و به اجرای پروژه میدان جمهوری رای نداده‌ام و مطالبی بابت فازصفر پروژه ها داشتم اما اکثریت شورا به هر سه پروژه و تخصیص ردیف بودجه آن رای داده‌اند.

وی بیان کرد: فنی از حیث رفع تعارضات ملکی و تاسیساتی و از منظر اجتماعی ایجاد تغییر در روند ترافیکی و اعمال محدودیت ها و چهره‌شهر و زوائد بصری و تردد ماشین‌آلات سنگین و …اما همه ما شهروندان کرجی ،در ترافیک فزاینده ناشی از تغییرات و محدودیت ها از معطلی بیش از حد بویژه در ساعات پیک ترافیک و پر تردد در سه محور یاد شده و معابر منتهی به آن کلافه هستیم.

قهرمانی صارم با بیان اینکه به سهم خود از مردم عزیزمان بدلیل نقصان ناخواسته پوزش میطلبم و بابت صبوری آنان قدردانم، تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری میبایست صبوری و همراهی شهروندان عزیز را ارج نهد و تمام کوشش خود را جهت بهره‌برداری هر چه سریعتر این پروژه‌ها بکار ببندد،یکی از دلایل پیگیری مکرر و مستمر از روند اجرای پروژه‌ها نیز همین مهم است تا ثبت و ضبط شود که مدیران شهرداری و عوامل اجرایی بر آنچه میگویند و وعده میکنند برای اتمام ‌پروژه‌ها بیش از پیش بکوشند.

به گفته عضو شورای شهر کرج ؛ پروژه تقاطع چند سطحی فلکه اول رجایی شهر در میان سایر ‌پروژه‌ها بدلیل اعمال محدودیت کمتر در بخش تردد خودروها و اینکه مسیری مسدود نشده است و یا تغییری در مسیر دسترسی‌های سابق انجام نشده است کمترین مخاطرات ترافیکی را ایجاد نموده است و چنانچه پروژه میدان جمهوری پس از بهره برداری پروژه بلوار موذن و فلکه اول آغاز میگردید توجیه بیشتری میداشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان