احداث ۳۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در ۶ ماه اول امسال، ۳۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در گلستان احداث شد.

احداث 30 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 100 میلیارد تومان در گلستان

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس از گرگان، عادل مصدقی، بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: در 6 ماه اول امسال، 30 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 100 میلیارد تومان در گلستان احداث شد.

وی تصریح کرد: راه روستایی چارقلی به گمیشان از توابع شهرستان گمیشان، محور درازنو به رادکان از توابع شهرستان کردکوی، محور قوشه‌چشمه در گالیکش، محور بزاق‌آباد و دیگچه یسرگچن از توابع شهرستان گنبدکاووس، محور عرب لاله‌گون و آق‌تقه از توابع شهرستان مراوه‌تپه از جمله راه‌های روستایی احداث شده در این مدت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: برای ساخت این راه‌ها حدود 36 کیلومتر زیرسازی و 49 آبرو نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: در استان گلستان 936 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که از این تعداد، 910 روستا از راه مناسب آسفالته بهره‌مند هستند.

مصدقی گفت: احداث 200 کیلومتر راه دیگر نیاز است تا تمام این روستاها از یک راه مناسب و آسفالته بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبار، تا پایان امسال 60 کیلومتر راه روستایی دیگر، در گلستان احداث می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی،خاطرنشان کرد: در این دور از سفرها و برای تسهیل در عبور و مرور، نظارت بر عملکرد و ارائه خدمات در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش مضاعف می‌شود.

وی افزود: ایمن‌سازی راه‌ها و آشکارسازی نقاط مستعد تصادف، حضور مستمر گشت‌های راهداری در راه‌ها و سایر اقدامات مرتبط جهت افزایش ایمنی تردد و همچنین هماهنگی با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برنامه‌ریزی شده و در حال انجام می باشد.

وی افزود: تعداد 30 گشت راهداری به همراه عوامل راهداری در 12 شهرستان به حالت آماده‌باش هستند تا رضایت‌مندی مردم در سطح مناسبی در پایان سفرهای تابستانی حاصل شود.

مصدقی گفت: با توجه به اینکه در چند روز باقیمانده فصل تابستان شاهد بار ترافیکی سنگین و افزایش سفر در راه‌های استان گلستان هستیم؛ انتظار می‌رود رانندگان همکاری بیشتری با راهداری و پلیس‌راه داشته باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان